Czy da się oszczędzać na obsłudze klienta?

Najważniejsze jest zachowanie optymalnego balansu między efektywnością a kosztami.

Dlatego tak ważne jest optymalizowanie procesów i dbanie o efektywność kosztową projektów. Przyjrzymy się obu kwestiom, które zaczynają stawać się najważniejszymi elementami zarządczymi, szczególnie w obecnych czasach inflacji.

Opowiemy o naszym podejściu do "oszczędności" i podpowiemy, gdzie można te koszty zaoszczędzić, żeby mimo wszystko dany projekt działał a nawet przynosił korzyści i stał się inwestycją.

Omówimy:

  • na czym można oszczędzać w Contact Center, a na czym oszczędzać się nie powinno
  • jak płacić mniej za multilingual Contact Center
  • jak minimalizować koszty Contact Center
  • jak zadbać o jakość, gdy trzeba ciąć koszty?
  • w co powinno się inwestować, na co stawiać w czasach trudnych?
  • jaka jest właściwa struktura, zarządzanie i jak wpływa to efektywność CC?
  • czym jest T.A.P.™?
  •  

27 wrzesień 2022

(wtorek) godz. 11:00, on-line

Image
Webinar poprowadzi:
Arkadiusz Rybacki

Karolina Kania, Senior Business Development Manager, Teleperformance Polska

Kobieta dynamit. Od ponad 10 lat związana z branżą outsourcingową, realizuje projekty na rzecz klientów z wielu branż między innymi dla branży ubezpieczeniowej, finansowej, e-commerce. Pracując na co dzień z klientami, wnikliwie bada i wsłuchuje się w ich potrzeby, mając zawsze na uwadze wynik końcowy, czyli satysfakcję klienta i CX. Od wielu lat efektywnie buduje zespoły operacyjne i zarządza projektami z zakresu obsługi klienta w jednostkach Contact Center. W swoim portfolio posiada również ponad 6 letnie doświadczenie trenerskie, prowadząc szkolenia w zakresie produktów, standardów obsługi oraz kompetencji managerskich. Wielka agitatorka mądrego wykorzystania nowych technologii, w tym AI.

Krótkie wprowadzenie:
Karol Bancerz

Karol Bancerz, Wydawca CCNEWS.pl

Z branżą call center związany od 16 lat. Od prawie 15 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Jest także pomysłodawcą największej konferencji branży CC: Festiwalu Call Center i Customer Care Festival.