Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Czy da się oszczędzać na obsłudze klienta?

Najważniejsze jest zachowanie optymalnego balansu między efektywnością a kosztami.

Dlatego tak ważne jest optymalizowanie procesów i dbanie o efektywność kosztową projektów. Przyjrzymy się obu kwestiom, które zaczynają stawać się najważniejszymi elementami zarządczymi, szczególnie w obecnych czasach inflacji.

Opowiemy o naszym podejściu do "oszczędności" i podpowiemy, gdzie można te koszty zaoszczędzić, żeby mimo wszystko dany projekt działał a nawet przynosił korzyści i stał się inwestycją.

Omówimy:

  • na czym można oszczędzać w Contact Center, a na czym oszczędzać się nie powinno
  • jak płacić mniej za multilingual Contact Center
  • jak minimalizować koszty Contact Center
  • jak zadbać o jakość, gdy trzeba ciąć koszty?
  • w co powinno się inwestować, na co stawiać w czasach trudnych?
  • jaka jest właściwa struktura, zarządzanie i jak wpływa to efektywność CC?
  • czym jest T.A.P.™?
  •  

27 wrzesień 2022

(wtorek) godz. 11:00, on-line

Image
Webinar poprowadzi:
Arkadiusz Rybacki

Karolina Kania, Senior Business Development Manager, Teleperformance Polska

Kobieta dynamit. Od ponad 10 lat związana z branżą outsourcingową, realizuje projekty na rzecz klientów z wielu branż między innymi dla branży ubezpieczeniowej, finansowej, e-commerce. Pracując na co dzień z klientami, wnikliwie bada i wsłuchuje się w ich potrzeby, mając zawsze na uwadze wynik końcowy, czyli satysfakcję klienta i CX. Od wielu lat efektywnie buduje zespoły operacyjne i zarządza projektami z zakresu obsługi klienta w jednostkach Contact Center. W swoim portfolio posiada również ponad 6 letnie doświadczenie trenerskie, prowadząc szkolenia w zakresie produktów, standardów obsługi oraz kompetencji managerskich. Wielka agitatorka mądrego wykorzystania nowych technologii, w tym AI.

Krótkie wprowadzenie:
Karol Bancerz

Karol Bancerz, Wydawca CCNEWS.pl

Z branżą call center związany od 16 lat. Od prawie 15 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Jest także pomysłodawcą największej konferencji branży CC: Festiwalu Call Center i Customer Care Festival.