Ostatnio na ccnews.pl pisaliśmy o...

Rynek Contact Center w chmurze na fali wzrostowej

16,3% wzrostu w 2024 roku i ponad 6 miliardów dolarów wartości rynku – sztuczna inteligencja i migracja do chmury napędzają rozwój sektora contact center. Rok 2024 przyniósł kolejny, wyraźny wzrost na globalnym rynku cloud contact center – wynika z…

Daniel Stańczuk dołączył do Voice Contact Center

Nowe kierownictwo w łódzkim oddziale VCC. Daniel Stańczuk obejmuje stanowisko Dyrektora Centrum Operacyjnego. VCC ogłosiło, że Daniel Stańczuk objął stanowisko Dyrektora Oddziału Centrum Operacyjnego w Łodzi. To doświadczony menedżer, który dołącza do…

Dlaczego sam NPS nie wystarczy?

Net Promoter Score (NPS) to jedno z najpopularniejszych narzędzi wykorzystywanych w ocenie doświadczeń klientów. Jedno, proste pytanie: „Na ile prawdopodobne jest, że polecisz naszą firmę znajomym lub rodzinie?” pozwala uzyskać wartość liczbową, która…