Kilka słów o nas

CCNEWS.pl to portal specjalizujący się w tematyce obsługi klienta, customer experience, omnichannel oraz nowoczesnych technologii stosowanych w centrach kontaktu.

Serwis od lat dostarcza aktualnych informacji, analiz i komentarzy dotyczących rynku CC i BPO w Polsce. Jest skierowany do menedżerów, specjalistów obsługi klienta oraz osób zainteresowanych podnoszeniem jakości doświadczeń konsumentów. To cenione źródło wiedzy, które łączy informacje branżowe z praktycznymi poradami i analizami ekspertów.

Od 18 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

ccnews.pl

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Do kogo adresujemy portal ccnews.pl?

1
kadra zarządzająca
zarządzającej przedsiębiorstwami zajmującymi się sprzedażą, wytwórstwem i usługami, którzy w przedmiocie swojego działania muszą utrzymywać kontakt z klientem masowym
2
eksperci obsługi klienta
do kadry centrów obsługi klienta – zarówno tych stacjonarnych, jak i tych działających zdalnie czy w zorganizowanych centrach obsługi klienta w kanałach zdalnych
3
fanów good customer
do osób żywo zainteresowanych rynkiem i procesami obsługi klienta oraz influencerów branży customer care, performance marketing, CRM oraz ERP
4
telesprzedawców
entuzjastów sprzedaży przez kanały zdalne
5
dostawców i integratorów
dostawców rozwiązań technologicznych i sprzętu dedykowanych działom obsługi klienta
6
tech-geeków
do entuzjastów obsługi klienta w nowoczesnych kanałach obsługi klientów

Gdzie są nasi czytelnicy?

Image

Informacja prawna:

Na podstawie art. 14a ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz. U. Dz.U. 1984 nr 5 poz. 24) z późniejszymi zmianami informujemy, że:

  • rozmówcom, którzy udzielają informacji i wywiadów przysługuje prawo do dokonywania autoryzacji dosłownie cytowanej wypowiedzi;
  • rozmówca ten ma 6 godzin na dokonanie autoryzacji wypowiedzi przesłanej przez dziennikarza (czas liczony jest od chwili dostarczenia tekstu do autoryzacji) – Art. 14a pkt 4;
  • w przypadku odmowy udzielenia autoryzacji lub dostarczenia autoryzacji po terminie wskazanym w art. 14a pkt 4 uznaje się wypowiedź za autoryzowaną (na podstawie art. 14a pkt 7).

Portal ccnews.pl jest niezależnym medium informacyjnym. Nie jesteśmy powiązani kapitałowo z żadną spółką technologiczną czy usługową działającą zarówno na terenie Polski jak i reszty świata.

Od lat szukam wartościowych źródeł wiedzy dla moich szkoleń - ccnews.pl jest w ścisłej czołówce. To świetna baza do śledzenia trendów i przygotowania realnych case’ów na warsztaty.
Izabela R.

Izabela R.

trenerka i coach zespołów CC
Lubię, że ccnews.pl nie boi się trudnych tematów i potrafi pisać o AI czy robotyzacji z sensem. Mam dużo szersze spojrzenie na ten temat dzięki Wam. Serwis zdecydowanie godny polecenia!
Darek P.

Darek P.

specjalista ds. automatyzacji
Nie znałam wcześniej ccnews.pl, ale od kilku miesięcy zaglądam tam regularnie. Zawsze coś ciekawego i przydatnego. Bardzo podoba mi się ich styl – merytorycznie, ale nie nudno.
Agnieszka K.

Agnieszka K.

koordynatorka sprzedaży
Doceniam poziom merytoryczny serwisu – widać, że redakcja zna rynek od podszewki. To także świetna przestrzeń do pokazania nowych produktów i usług. Polecam wszystkim, którzy działają na styku technologii i customer service.
Marcin C.

Marcin C.

właściciel firmy technologicznej
Dzięki ccnews.pl łatwiej mi planować programy rozwojowe dla pracowników. Artykuły są konkretne i oparte na realnych przykładach. Czasem sama przesyłam je dalej w zespole jako materiał edukacyjny. Gorąco polecam ccnews.pl
Natalia S.

Natalia S.

specjalistka ds. szkoleń w CC