Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

mystery shopper

(inaczej tajemniczy klient) to osoba zatrudniona przez firmę lub agencję, której zadaniem jest odwiedzenie sklepu lub punktu sprzedaży i dokonanie zakupów lub uzyskanie informacji na temat produktów lub usług oferowanych przez daną firmę. Celem tajemniczego klienta jest przeprowadzenie niezależnej oceny jakości obsługi klienta, poziomu sprzedaży lub jakości produktów lub usług.

Tajemniczy klient często udaje klienta typowego, a następnie ocenia wszystkie aspekty obsługi klienta, takie jak uprzejmość i pomocność sprzedawcy, czystość sklepu, jakość produktów lub usług i ogólną jakość doświadczenia zakupowego. Oceny te są później raportowane firmie lub agencji, która zleciła wykonanie badania.

Tajemniczy klient jest używany przez firmy, aby zbierać informacje o jakości obsługi klienta i jakości produktów lub usług oferowanych przez konkurencję lub w ramach własnej firmy. Ta metoda pozwala firmom na poprawę jakości swoich produktów lub usług oraz na szkolenie personelu, co zwiększa lojalność klientów i zyski firmy.

Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Kilka słów o nas

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannelcustomer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

 

Od 17 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

ccnews.pl

Do kogo adresujemy portal ccnews.pl?

1
kadra zarządzająca
zarządzającej przedsiębiorstwami zajmującymi się sprzedażą, wytwórstwem i usługami, którzy w przedmiocie swojego działania muszą utrzymywać kontakt z klientem masowym
2
eksperci obsługi klienta
do kadry centrów obsługi klienta – zarówno tych stacjonarnych, jak i tych działających zdalnie czy w zorganizowanych centrach obsługi klienta w kanałach zdalnych
3
fanów good customer
do osób żywo zainteresowanych rynkiem i procesami obsługi klienta oraz influencerów branży customer care, performance marketing, CRM oraz ERP
4
telesprzedawców
entuzjastów sprzedaży przez kanały zdalne
5
dostawców i integratorów
dostawców rozwiązań technologicznych i sprzętu dedykowanych działom obsługi klienta
6
tech-geeków
do entuzjastów obsługi klienta w nowoczesnych kanałach obsługi klientów

Gdzie są nasi czytelnicy?

Image

Informacja prawna:

Na podstawie art. 14a ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz. U. Dz.U. 1984 nr 5 poz. 24) z późniejszymi zmianami informujemy, że:

  • rozmówcom, którzy udzielają informacji i wywiadów przysługuje prawo do dokonywania autoryzacji dosłownie cytowanej wypowiedzi;
  • rozmówca ten ma 6 godzin na dokonanie autoryzacji wypowiedzi przesłanej przez dziennikarza (czas liczony jest od chwili dostarczenia tekstu do autoryzacji) – Art. 14a pkt 4;
  • w przypadku odmowy udzielenia autoryzacji lub dostarczenia autoryzacji po terminie wskazanym w art. 14a pkt 4 uznaje się wypowiedź za autoryzowaną (na podstawie art. 14a pkt 7).

Portal ccnews.pl jest niezależnym medium informacyjnym. Nie jesteśmy powiązani kapitałowo z żadną spółką technologiczną czy usługową działającą zarówno na terenie Polski jak i reszty świata.