Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Lead Response Time

inaczej LRT, średni czas odpowiedzi od wysłania zapytania przez klienta do chwili otrzymania przez niego odpowiedzi ze strony pytanego (najczęściej firmy/marki). LRT liczony jest w jednostkach czasu. Panuje powszechne przekonanie, że im szybsza odpowiedź na kontakt klienta (pytanie) tym lepszy wynik finalny w postaci zadowolenia klienta, jego decyzji o zakupie etc. Poniecznie posłuchaj programu K2 Podcast na temat LRT dostępnego tutaj.

INFORMACJA PRAWNA:

Na podstawie art. 14a ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz. U. Dz.U. 1984 nr 5 poz. 24) z późniejszymi zmianami informujemy, że:

  • rozmówcom, którzy udzielają informacji i wywiadów przysługuje prawo do dokonywania autoryzacji dosłownie cytowanej wypowiedzi;
  • rozmówca ten ma 6 godzin na dokonanie autoryzacji wypowiedzi przesłanej przez dziennikarza (czas liczony jest od chwili dostarczenia tekstu do autoryzacji) – Art. 14a pkt 4;
  • w przypadku odmowy udzielenia autoryzacji lub dostarczenia autoryzacji po terminie wskazanym w art. 14a pkt 4 uznaje się wypowiedź za autoryzowaną (na podstawie art. 14a pkt 7).

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Do kogo adresujemy portal ccnews.pl?

  • do kadry zarządzającej przedsiębiorstwami zajmującymi się sprzedażą, wytwórstwem i usługami, którzy w przedmiocie swojego działania muszą utrzymywać kontakt z klientem masowym
  • do kadry centrów obsługi klienta – zarówno tych stacjonarnych, jak i tych działających zdalnie czy w zorganizowanych centrach obsługi klienta w kanałach zdalnych
  • do osób żywo zainteresowanych rynkiem i procesami obsługi klienta
  • entuzjastów sprzedaży przez kanały zdalne
  • influencerów branży customer care, performance marketing, CRM oraz ERP
  • dostawców rozwiązań technologicznych i sprzętu dedykowanych działom obsługi klienta
  • do entuzjastów obsługi klienta w nowoczesnych kanałach obsługi klientów

Portal ccnews.pl jest niezależnym medium informacyjnym. Nie jesteśmy powiązani kapitałowo z żadną spółką technologiczną czy usługową działającą zarówno na terenie Polski jak i reszty świata.