Connect with us

Kilka słów o nas

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 13 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Co miesiąc publikujemy od 90 do 150 newsów i artykułów. Wszystkie teksty pojawiają się w wynikach wyszukiwania newsowej wyszukiwarki google (news.google.com) docierając w ten sposób ciągle do nowych osób poszukujących aktualności z rynku customer care.

Nasi eksperci byli gośćmi programów i artykułów w następujących mediach:

W 2018 roku opublikowaliśmy na łamach serwisu CCNEWS 1000 artykułów. Docierając w ten sposób (wg. statystyk Google Analytics) do 3 mln UU w całym minionym roku.

W ramach portalu prowadzimy program telewizyjny CC TALK, w którym rozmawiamy z zaproszonymi gośćmi na tematy związane z obsługą klienta. Pierwszy sezon programu to 16 odcinków emitowanych równolegle na kilku kanałach na YouTube i Facebook. Sezon drugi emitowany na stronach ccnews.pl, YouTube i Facebook od października 2018 r.

Od końca 2018 roku serwis wzbogacił się także o cotygodniowy podkast K2 Podcast publikowany na takich platformach jak Spreaker, iTunes i wiele innych.

Do kogo adresujemy portal ccnews.pl?

  • do kadry zarządzającej przedsiębiorstwami zajmującymi się sprzedażą, wytwórstwem i usługami, którzy w przedmiocie swojego działania muszą utrzymywać kontakt z klientem masowym
  • do kadry centrów obsługi klienta – zarówno tych stacjonarnych, jak i tych działających zdalnie czy w zorganizowanych centrach obsługi klienta w kanałach zdalnych
  • do osób żywo zainteresowanych rynkiem i procesami obsługi klienta
  • entuzjastów sprzedaży przez kanały zdalne
  • influencerów branży customer care, performance marketing, crm oraz erp
  • dostawców rozwiązań technologicznych i sprzętu dedykowanych działom obsługi klienta
  • do entuzjastów obsługi klienta w nowoczesnych kanałach obsługi klientów

Portal ccnews.pl jest niezależnym medium informacyjnym. Nie jesteśmy powiązani kapitałowo z żadną spółką technologiczną czy usługową działającą zarówno na terenie Polski jak i reszty świata.

 

INFORMACJA PRAWNA:

Na podstawie art. 14a ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz. U. Dz.U. 1984 nr 5 poz. 24) z późniejszymi zmianami informujemy, że:

  • rozmówcom, którzy udzielają informacji i wywiadów przysługuje prawo do dokonywania autoryzacji dosłownie cytowanej wypowiedzi;
  • rozmówca ten ma 6 godzin na dokonanie autoryzacji wypowiedzi przesłanej przez dziennikarza (czas liczony jest od chwili dostarczenia tekstu do autoryzacji) – Art. 14a pkt 4;
  • w przypadku odmowy udzielenia autoryzacji lub dostarczenia autoryzacji po terminie wskazanym w art. 14a pkt 4 uznaje się wypowiedź za autoryzowaną (na podstawie art. 14a pkt 7).

 

POPULARNE

To Top