Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet.
Wybrana kategoria

WEHIKUŁ CZASU

2 artykułów
więcej

Wehikuł czasu: Mali klienci to rzadkość dla call center w 2003 roku

Gdy dzisiaj przyjrzymy się nieco dokładniej rynkowi outsourcingowych call center, dojdziemy do wniosku, że można je podzielić na dwie grupy: takie, które działają z dużymi klientami i takie, które realizują małe projekty dla niezbyt wymagającego klienta. Mało kto z nas pamięta, ale przed 2003 rokiem takiego podziału nie było. Dlaczego? Bo małych projektów prawie wcale nie było.
więcej

Wehikuł czasu: Błękitna Linia TP i prognozy rynku z 2004 roku

Podobno w branży contact center telemarketer średnio wytrzymuje 3 miesiące. Znane są oczywiście przypadki pracy znacznie dłużej. Za 'dinozaura' uważa się osobę pracującą w call center dłużej niż 10 lat. Ale 10 lat, to początki musiałby mieć miejsce w 2008 roku. Postanowiliśmy sięgnąć do obszernego archiwum różnych dzienników, tygodników i miesięczników by pokazać Wam czym żyła branża w 1995, 2000 czy 2007 roku. Zaczynamy więc nowy cykl artykułów - "Wehikuł czasu".