Wybrana kategoria
WEHIKUŁ CZASU
2 artykułów
Wehikuł czasu: Mali klienci to rzadkość dla call center w 2003 roku
Gdy dzisiaj przyjrzymy się nieco dokładniej rynkowi outsourcingowych call center, dojdziemy do wniosku, że można je podzielić na dwie grupy: takie, które działają z dużymi klientami i takie, które realizują małe projekty dla niezbyt wymagającego klienta. Mało kto z nas pamięta, ale przed 2003 rokiem takiego podziału nie było. Dlaczego? Bo małych projektów prawie wcale nie było.
Wehikuł czasu: Błękitna Linia TP i prognozy rynku z 2004 roku
Podobno w branży contact center telemarketer średnio wytrzymuje 3 miesiące. Znane są oczywiście przypadki pracy znacznie dłużej. Za 'dinozaura' uważa się osobę pracującą w call center dłużej niż 10 lat. Ale 10 lat, to początki musiałby mieć miejsce w 2008 roku. Postanowiliśmy sięgnąć do obszernego archiwum różnych dzienników, tygodników i miesięczników by pokazać Wam czym żyła branża w 1995, 2000 czy 2007 roku. Zaczynamy więc nowy cykl artykułów - "Wehikuł czasu".