Dzień Dobry, [arm_displayname]!
Cieszymy się, że jesteś z nami i chcesz aktywnie korzystać ze swojego członkostwa w naszym klubie.
Dzień Dobry!
Dziękujemy, że jesteś z nami. Ta strona jest punktem wejścia do świata Klubu CCNEWS. Tutaj pojawiać się będą komunikaty, linki, zaproszenia i główny panel zarządzania Twoim członkostwem.
[arm_template type="directory" id="3"]
Właściciel konta:
[arm_displayname]
Login:
[arm_username]
Aktywny rodzaj członkostwa:
TEAM (rozliczenie miesięczne)
Ilość wolnych miejsc dla współpracowników: [arm_gm_users_list_count ]
W tym planie możesz publikować własne teksty. Wyślij je na adres: redakcja@ccnews.pl
baza wiedzy
W bazie CCNEWS znajduje się ponad 7,5 tys. artykułów. Masz do nich pełny dostęp.
repozytorium
Klub CCNEWS to także całkiem spore repozytorium raportów i ebooków poświęconych obsłudze klienta.
nagrania video
Będąc członkiem klubu masz dostęp do ponad 50 godz. nagrań video z naszych konferencji.
społeczność
W ramach dostępu masz także udział w budowaniu społeczności ekspertów i praktyków.
bilet na CCF
Jako członek klubu masz imienny bilet na najbliższy Customer Care Festival!
podcast
Jako członek masz dostęp do podcastu Rzecz o kliencie - także do odcinków premium.