Dziękujemy!
Witamy w gronie klubowiczów CCNEWS
Wkrótce na swoją skrzynkę otrzymasz dalsze instrukcje dotyczące swojego członkostwa.
Tymczasem możesz dołączyć już do naszego klubowego Slack-a.
W ramach klubu masz dostęp do:
baza artykułów
W bazie CCNEWS znajduje się ponad 7,5 artykułów. Masz do nich pełny dostęp.
społeczność
W ramach dostępu masz także udział w budowaniu społeczności ekspertów i praktyków.
podcast
Jako członek masz dostęp do podcastu Rzecz o kliencie - także odcinków premium.
bilet na CCF
Jako członek klubu masz imienny bilet na najbliższy Customer Care Festival!
nagrania video
Będąc członkiem klubu masz dostęp do ponad 50 godz. nagrań video z naszych konferencji.
repozytorium
Klub CCNEWS to także całkiem spore repozytorium raportów i ebooków poświęconych obsłudze klienta.
newsletter
Na twoją skrzynkę będzie trafiał specjalny newsletter tylko dla klubowiczów CCNEWS.
wpływ na serwis
Jako członek możesz decydować o wyborze tematów, jakie będą pojawiały się z CCNEWS.