Dziękujemy!

Witamy w gronie klubowiczów CCNEWS

Wkrótce na swoją skrzynkę otrzymasz dalsze instrukcje dotyczące swojego członkostwa.

Tymczasem możesz dołączyć już do naszego klubowego Slack-a.

W ramach klubu masz dostęp do:

baza artykułów

W bazie CCNEWS znajduje się ponad 7,5 artykułów. Masz do nich pełny dostęp.

społeczność

W ramach dostępu masz także udział w budowaniu społeczności ekspertów i praktyków.

podcast

Jako członek masz dostęp do podcastu Rzecz o kliencie - także odcinków premium.

bilet na CCF

Jako członek klubu masz imienny bilet na najbliższy Customer Care Festival!

nagrania video

Będąc członkiem klubu masz dostęp do ponad 50 godz. nagrań video z naszych konferencji.

repozytorium

Klub CCNEWS to także całkiem spore repozytorium raportów i ebooków poświęconych obsłudze klienta.

newsletter

Na twoją skrzynkę będzie trafiał specjalny newsletter tylko dla klubowiczów CCNEWS.

wpływ na serwis

Jako członek możesz decydować o wyborze tematów, jakie będą pojawiały się z CCNEWS.