Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Dzień Dobry, [arm_displayname]!

Klub CCNEWS to społeczność tych, którzy chcą realizować cele KPI bez wysiłku i z przemyślaną strategią.

Dzień Dobry!

Dziękujemy, że jesteś z nami. Ta strona jest punktem wejścia do świata Klubu CCNEWS. Tutaj pojawiać się będą komunikaty, linki, zaproszenia i główny panel zarządzania Twoim członkostwem.

[arm_member_transaction display_invoice_button="true" view_invoice_text="Faktury" view_invoice_css="#FCBA00;" view_invoice_hover_css="" title="Lista transakcji" per_page="5" message_no_record="Brak historii" label='transaction_id,invoice_id,plan,payment_gateway,transaction_status,payment_date,' value='ID,Numer FV,Rodzaj planu,Płatność,Status,Data,']

Moje zakładki:

[cbxwpbookmark title=""] 



Właściciel konta:
[arm_displayname]

Login:
[arm_username]

Aktywny rodzaj członkostwa:
TEAM ALL (rozliczenie miesięczne)

W tym planie możesz
dodać wszystkich swoich współpracowników.

Wyślij do nich zaproszenie.

baza wiedzy

W bazie CCNEWS znajduje się ponad 7,5 tys. artykułów. Masz do nich pełny dostęp.

repozytorium

Klub CCNEWS to także całkiem spore repozytorium raportów i ebooków poświęconych obsłudze klienta.

magrania video

Będąc członkiem klubu masz dostęp do ponad 50 godz. nagrań video z naszych konferencji.

społeczność

W ramach dostępu masz także udział w budowaniu społeczności ekspertów i praktyków.

bilet na CCF

Jako członek klubu masz imienny bilet na najbliższy Customer Care Festival!

podcast

Jako członek masz dostęp do podcastu Rzecz o kliencie - także do odcinków premium.