Klub CCNEWS

Klub CCNEWS to społeczność tych, którzy chcą realizować cele KPI bez wysiłku i z przemyślaną strategią.

Dzień Dobry!

Dziękujemy, że jesteś z nami. Ta strona jest punktem wejścia do świata Klubu CCNEWS. Tutaj pojawiać się będą komunikaty, linki, zaproszenia i główny panel zarządzania Twoim członkostwem.

[arm_member_transaction display_invoice_button="true" view_invoice_text="Faktury" view_invoice_css="#FCBA00;" view_invoice_hover_css="" title="Lista transakcji" per_page="5" message_no_record="Brak historii" label='transaction_id,invoice_id,plan,payment_gateway,transaction_status,payment_date,' value='ID,Numer FV,Rodzaj planu,Płatność,Status,Data,']

Moje zakładki:

[cbxwpbookmark title=""] 



Właściciel konta: [arm_displayname]
Login: [arm_username]
Aktywny rodzaj członkostwa: TEAM (rozliczenie roczne)

W tym planie możesz
dodać do 10 współpracowników.

Wyślij do nich zaproszenie.

baza wiedzy

W bazie CCNEWS znajduje się ponad 7,5 tys. artykułów. Masz do nich pełny dostęp.

repozytorium

Klub CCNEWS to także całkiem spore repozytorium raportów i ebooków poświęconych obsłudze klienta.

nagrania video

Będąc członkiem klubu masz dostęp do ponad 50 godz. nagrań video z naszych konferencji.

społeczność

W ramach dostępu masz także udział w budowaniu społeczności ekspertów i praktyków.

bilet na CCF

Jako członek klubu masz imienny bilet na najbliższy Customer Care Festival!

podcast

Jako członek masz dostęp do podcastu Rzecz o kliencie - także do odcinków premium.