Dzień Dobry, [arm_displayname]!

Cieszymy się, że jesteś z nami i chcesz aktywnie korzystać ze swojego członkostwa w naszym klubie.

Dzień Dobry!

Dziękujemy, że jesteś z nami. Ta strona jest punktem wejścia do świata Klubu CCNEWS. Tutaj pojawiać się będą komunikaty, linki, zaproszenia i główny panel zarządzania Twoim członkostwem.

[arm_member_transaction display_invoice_button="true" view_invoice_text="Faktury" view_invoice_css="#FCBA00;" view_invoice_hover_css="" title="Lista transakcji" per_page="10" message_no_record="Brak historii" label='invoice_id,plan,payment_gateway,transaction_status,amount,payment_date,' value='Numer,Rodzaj planu,Płatność,Status,Kwota,Data,']

Moje zakładki:

[cbxwpbookmark title=""] 



Właściciel konta:
[arm_displayname]

Login:
[arm_username]

Aktywny rodzaj członkostwa:
TEAM (rozliczenie miesięczne)

Ilość wolnych miejsc dla współpracowników: [arm_gm_users_list_count ]

W tym planie możesz publikować własne teksty. Wyślij je na adres: redakcja@ccnews.pl

baza wiedzy

W bazie CCNEWS znajduje się ponad 7,5 tys. artykułów. Masz do nich pełny dostęp.

repozytorium

Klub CCNEWS to także całkiem spore repozytorium raportów i ebooków poświęconych obsłudze klienta.

nagrania video

Będąc członkiem klubu masz dostęp do ponad 50 godz. nagrań video z naszych konferencji.

społeczność

W ramach dostępu masz także udział w budowaniu społeczności ekspertów i praktyków.

bilet na CCF

Jako członek klubu masz imienny bilet na najbliższy Customer Care Festival!

podcast

Jako członek masz dostęp do podcastu Rzecz o kliencie - także do odcinków premium.