22/05/2019 - 23/05/2019 09:30 - 16:30 Warszawa
  • Informacje poszerzone o wydarzeniu

    Jeśli szukają Państwo miejsca w którym wiedza, doświadczenie i wieloletnia praktyka spotyka się z pasją, chęcią nieustannego rozwoju i dopracowywania swoich rozwiązań to jest to wydarzenie skrojone dla Państwa!

    Nasza unikalna formuła została opracowana w ten sposób by każdy uczestnik mógł wynieść z każdego naszego eventu jak najwięcej świeżych i wyjątkowych pomysłów dla swojego biznesu. 60 minut na prelekcję plus 30 minut na zadawanie pytań prelegentom spowoduje że opuszczą Państwo nasze spotkanie z głową pełną inspiracji i ciekawych pomysłów. Naszą misją jest by każdy kto weźmie udział w organizowanym przez nas wydarzeniu miał pewność że była to dobra inwestycja zarówno w rozwój swojego warsztatu jak i w rozwój organizacji którą reprezentuje. Wystąpienia przygotowywane są ze szczególną starannością i co najważniejsze nie są w żaden sposób sprzedażowe/reklamowe. Dla nas liczy się 100% praktyka, w ciepłej, otwartej i kameralnej atmosferze (maksymalnie 25 osób) która służy wymianie doświadczeń.

    • Talenty na celowniku
    • Rekrutacja w contact center – czyli never ending story
    • Rekrutacja do Call Center – jak zatrudnić i zatrzymać najlepszych?
    • Jak odczarować wizerunek Contact Center
    • Wzbudzamy motywację do pracy – pracy z nami
    • Jak przyciągnąć młode talenty do „nudnej i powtarzalnej” pracy
    • Efektywne metody dotarcia do grup docelowych – inwestycja w profilowany rozwój studentów
  • Goście specjalni

    Katarzyna BabiczAlior Bank

    Klaudia PiesiakAlior Bank

    Jarosław NieradkoSantander Consumer Bank

    Justyna KazimierczakBayer

    Łukasz OlejniczakBayer

    Katarzyna BalcerakmBank

    Karolina TycBEST

    Mateusz TrojanowskiSandander Bank Polska

    Wojciech GlapaArteria

Zarejestruj się teraz

Zarejestruj się teraz

Login to your account below

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.