10/04/2019 - 10/04/2019 Golden Floor Tower ul.Chłodna 51, Warszawa
  • Informacje poszerzone o wydarzeniu

    Zarządzanie doświadczeniami klienta jest kluczowym elementem strategii biznesowej każdej organizacji. Wyzwaniem jest budowanie lojalności klienta. Jednym z najskuteczniejszych narzędzi jest mapa podróży klienta. Wiemy, jak ją przygotować. Wiemy jak z niej korzystać, by osiągać cele! Dołącz do nas, by się przekonać!

    Mapa podróży to podstawowe narzędzie diagnozy doświadczeń Klientów w kontakcie z naszą firmą. Jej wytyczenie wymaga zaangażowania całej Organizacji, zwłaszcza, jeżeli chcemy zrobić to na poziomie szczegółowym. Choć diagnoza podróży Klienta może być zadaniem niełatwym i czasochłonnym, dzięki niej jesteśmy w stanie wskazać najmniejsze interakcje oraz wyłapać momenty bólu Klienta.

    Zdiagnozowanie, a następnie zaprojektowanie doświadczeń tak, by tworzyły spójną, pełną pozytywnych emocji podróż, pozwoli na poprawę relacji Klienta z firmą. Dzięki temu chętniej ponownie dokona zakupów, wyda u nas więcej pieniędzy, a na dodatek poleci nas swoim znajomym. Zadowolony Klient to wygrana dla obu stron.

    Zapraszamy Państwa do świata podróży drogą klienta, do podążania jego śladem. Wspólnie stworzymy narzędzie, które zmieni funkcjonowanie Państwa działu i podejście do zarządzania doświadczeniem Klienta. Zapraszamy do udziału w warsztacie Customer Journey Mapping!

    Rafał Szary

    Kierownik Projektów
    rafal.szary@infor.pl
    +48 519 061 530

  • Goście specjalni

    Łukasz WiktormBank

    Oskar KopczyńskimBank

    Marta SzalaAllegro

    Marta Łukawska-DarukCustomerMatters

    Aleksandra Jagiełło-BonoWojewódka i Wspólnicy

Zarejestruj się teraz

Zarejestruj się teraz

Login to your account below

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.