Nadchodzące wydarzenia

Forum Liderów Rozwoju

26/02/2019 - 26/02/2019 G2A Arena, Rzeszów

Ludzie w contact center

Budowanie zespołu CC na wiele lat; jak zatrzymać pracowników, uniknąć rotacji. Sprawdzone case studies.

13/03/2019 - 14/03/2019 Hotel Regent, Warszawa, ul. Belwederska 23

09:30. -16:30

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta

Warsztaty poświęcone są zastosowaniom sztucznej inteligencji w biznesie. W trakcie warsztatów przedstawimy rolę jaką pełni sztuczna inteligencja w działalności biznesowej oraz metody efektywnego jej wykorzystania. Omówimy typowe przykłady zastosowań, aspekty prawne związane z jej wykorzystaniem oraz perspektywy rozwoju.

26/03/2019 - 26/03/2019 Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa

Customer Care Festival 2019

Największe wydarzenie branży customer care i call center w Polsce. Dwa dni przeładowane wieloma prezentacjami, spotkaniami i pokazami. Trzeci dzień to kilkanaście pasjonujących warsztatów, które w praktyczny sposób pokazują zastosowanie wiedzy zaprezentowanej podczas dwóch pierwszych dni. Wydarzenie bezpłatne. Wymagana rejestracja na stronie organizatora. Spotykamy się w samym centrum Warszawy.

27/05/2019 - 29/05/2019 Warszawa

8:00 - 17:00

Organizujesz własne wydarzenie?

Jeśli tak - koniecznie dodaje je do naszego kalendarium. Gwarantujemy jego bezpłatną publikację.


Aby dodać wydarzenie kliknij w poniższy przycisk. Przeniesiesz się na nową stronę. Wypełnij ją uważnie i w całości. Dopiero wówczas Twoje wydarzenie zostanie opublikowane w kalendarium.

Zaloguj się do konta

Uzupełnij poniższe pola aby się zarejestrować

Odzyskaj hasło.

Wpisz swój login lub adres e-mail aby odzyskać hasło.