Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Scoring

Pojęcie wywodzi się z marketingu internetowego (a dokładnie z marketing automation) i oznacza automatyczne przypisywanie określonej wcześniej liczby punktów za każdą zarejestrowaną interakcję Użytkownika w serwisie internetowym, usłudze elektronicznej lub innym miejscu pozwalającym na monitorowanie użytkownika.

Informacje wprost z firm posiadających wewnętrzne struktury obsługi klienta (in-house). Banki, telekomy, firmy ubezpieczeniowe i setki innych podmiotów, w których obsługa klienta, jego zadowolenie i chęć pomocy jest najważniejsze.

#ZalogujSeniora

Pandemia zachęciła klientów powyżej 60 roku życia do większej aktywności w Internecie, w tym także do zdalnego bankowania. Prawie 32% klientów Santander Bank Polska w tej grupie wiekowej bankuje zdalnie, ale jest jeszcze spora część, która z…