Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

2,5G

standard sieci komórkowych drugiej generacji, w których zaimplementowano funkcje wspomagające pakietową komutację danych. Sieci 2.5G uważane są za element ewolucji pomiędzy sieciami drugiej i trzeciej generacji. Do sieci 2.5G zalicza się na przykład sieci GPRS/EDGE, które budowane są na podstawie istniejących sieci GSM (2G), ale dzięki technologiom wspomagającym pakietowe przesyłanie danych oferują usługi dostępne w sieciach 3G (w sieciach trzeciej generacji usługi te oferowane są z lepszą jakością). Dodatkowo sieć szkieletowa budowana dla potrzeb implementacji technologii GPRS/EDGE może być także używana przez sieci UMTS (3G), co umożliwia współistnienie sieci 2G i 3G oraz stopniową ewolucję istniejących sieci pomiędzy tymi standardami.

Czy elastyczny system contact center istnieje?

Co powinno wpływać na wybór odpowiedniego rozwiązania? Jaki system Contact Center jest dla Ciebie?

Nie ma systemu uniwersalnego, więc na co należy zwracać uwagę przy doborze nowoczesnych rozwiązań?

W ramach tego webinarium chcielibyśmy przedstawić najnowsze rozwiązania w dziedzinie systemów obsługi Contact Center oraz kryteria, które trzeba brać pod uwagę przy wyborze platformy. Opowiemy również o wyzwaniach, przed jakimi stają obecne centra kontaktowe podczas przejścia na model pracy hybrydowej.

Wydarzenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz dowiedzieć się:

  • Jakie są obecne trendy w branży systemów Contact Center?
  • Co oferuje światowy producent Cisco do budowy nowoczesnego Contact Center w Twojej organizacji?
  • Czym różnią się rozwiązania on-premise oraz Cloud?
  • Jak Webex Contact Center wpisuje się w oczekiwania rynku?
  • Jak licencjonowane są produkty Cisco?
  • Jakie ciekawe dodatki może oferować nowoczesny system Contact Center?

Image
Image
Webinar poprowadzi:
Arkadiusz Rybacki

 

Arkadiusz Rybacki, Business Solution Architect, Sevenet S.A.

Pasjonat technologii. Z branżą IT związany od ponad 15 lat. Początkowo jako specjalista Microsoft w dziedzinie nowoczesnych technologii komunikacyjnych z sukcesem wspierał i wdrażał liczne projekty dla klientów Sevenet S.A. Od ponad 10 lat specjalizuje się w rozwiązaniach szeroko rozumianego Collaboration, bazujących na wysokiej jakości rozwiązaniach firmy Cisco. Wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie jako Architekt wspiera obecnych i nowych klientów firmy w doborze najlepszych rozwiązań tego obszaru.