Marki: Qualtrics
2 artykułów
Zaniedbanie empatii w procesie transformacji cyfrowej przyniesie opłakane skutki
Zdaniem Sally Winston, dyrektorki ds. rozwiązań na rynku EMEA w Qualtrics, w trakcie transformacji cyfrowej związanej z pandemią, zbyt słabo skupiono się na przecięciu się technologii i potrzeb człowieka. Jej zdaniem zaniedbanie empatii w strategiach opartych na technologii może prowadzić do utraty przewagi konkurencyjnej.
Qualtrics Embedded Insights pomoże poprawić Customer oraz Employee Experience
Firmy Qualtrics oraz ServiceNow ogłosiły opracowanie nowej aplikacji pomagającej poprawić doświadczenia pracowników i jakość obsługi klienta. Nowa aplikacja Qualtrics Embedded Insights, dostępna już w Sklepie ServiceNow, umożliwia zespołom IT i obsługi klienta podgląd ujednoliconych danych operacyjnych dotyczących doświadczeń pracowników i klientów, pozwalając tym samym na podejmowanie świadomych decyzji i natychmiastowych działań w reakcji na ich potrzeby.