Marki: Polsat
2 artykułów
Rekompensata od Cyfrowego Polsatu – decyzja Prezesa UOKiK
Prezes UOKiK wydał decyzję wobec Cyfrowego Polsatu w sprawie usług dodatkowych, uruchamianych bez wyraźnej zgody abonentów. Spółka zwróci konsumentom opłaty za usługi „Ochrona Internetu” i „Serwis IPLA 3 z 3”. Zgłoszone wcześniej w tej sprawie reklamacje zostaną pozytywnie rozpatrzone.
E-umowy w salonach Plus-a
Transformacja cyfrowa zaczyna wpływać na procesy obsługi klienta telko. To nieunikniona zmiana wynikająca z nowych zwyczajów konsumentów, którzy coraz więcej różnych czynności wykonują online. Elektroniczne podpisywanie umów w salonach sprzedaży przyspiesza oraz upraszcza procesy realizacji transakcji z klientem. Pozytywnie wpływa na różne obszary funkcjonowania organizacji, m.in. podnosi efektywność i bezpieczeństwo, a także obniża koszty. Czyni biznes bardziej zrównoważonym, dzięki oszczędności papieru. A przede wszystkim podnosi komfort klientów, skraca czas obsługi i nie wymaga archiwizacji papierowych dokumentów.