Marki: Plus
5 artykułow
Migracje: Najwięcej stracił Plus oraz Netia
W pierwszym kwartale 2023 roku liczba przeniesionych numerów w sieciach mobilnych wyniosła ponad 360 tys., a w sieciach…
Podwyżki w telekomach? Klauzule inflacyjne pod lupą UOKiK
Czy operatorzy komórkowi mogą przerzucać na konsumentów koszty inflacji? Prezes UOKiK weryfikuje zapisy uprawniające do zmian wysokości opłat za usługi telekomunikacyjne w umowach na czas oznaczony. Postępowania wyjaśniające prowadzone są w sprawie Orange Polska, P4 i T- Mobile Polska.
E-umowy w salonach Plus-a
Transformacja cyfrowa zaczyna wpływać na procesy obsługi klienta telko. To nieunikniona zmiana wynikająca z nowych zwyczajów konsumentów, którzy coraz więcej różnych czynności wykonują online. Elektroniczne podpisywanie umów w salonach sprzedaży przyspiesza oraz upraszcza procesy realizacji transakcji z klientem. Pozytywnie wpływa na różne obszary funkcjonowania organizacji, m.in. podnosi efektywność i bezpieczeństwo, a także obniża koszty. Czyni biznes bardziej zrównoważonym, dzięki oszczędności papieru. A przede wszystkim podnosi komfort klientów, skraca czas obsługi i nie wymaga archiwizacji papierowych dokumentów.
Plus z 500 minutami na Ukrainę i 19 groszy za min. rozmowy
Dzień, którego nigdy nie chcieliśmy przeżywać i wojna, która zmienia postrzeganie wszystkiego wokół nas. W momencie rosyjskiej agresji i wojny, operator sieci Plus wspiera wszystkich obywateli Ukrainy, którzy przebywają na terenie Polski i w ramach solidarności wprowadza od dziś pakiet darmowych minut oraz obniża stawki za połączenia głosowe z Polski na Ukrainę ułatwiając tym samym komunikację z rodzinami pozostałymi w kraju.
1,5 mln Polaków przeniosło numer. Play stracił ponad 130 tys. klientów
Urząd Komunikacji Elektronicznej podsumował IV kwartał ubiegłego roku i tym samym poznaliśmy dane za całoroczne dotyczące ilości zmian operatorów dokonanych przez abonentów i użytkowników sieci stacjonarnych i mobilnych.