Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

360 degree view of the customer

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Marki: Play

17 artykułow
Czytaj więcej

Nowa technologia połączeń wideo ViLTE dostępna w sieci Orange i Play

Sieć komórkowa Orange wprowadziła innowacyjną technologię połączeń wideo – ViLTE. Umożliwia ona prowadzenie rozmów wideo bez potrzeby pobierania dodatkowych aplikacji, dzięki wykorzystaniu sieci LTE. Jakość połączeń jest wysoka, opóźnienia są minimalne, a co ważne, korzystanie z technologii nie generuje dodatkowych opłat.
Czytaj więcej

Nowy CEO Tide Software

Jerzy Klimaszewski dołączył do zarządu Tide Software, jednego z wiodących w kraju dostawców platform komunikacyjnych CPaaS, na stanowisko prezesa zarządu. Wcześniej pełnił funkcję kierownika Działu Partnerstw i Rozwoju Biznesu w departamencie Hurtu w PLAY.
Czytaj więcej

UODO nie odpuszcza Virgin Mobile

Urząd Ochrony Danych Osobowych stwierdzając naruszenie przepisów RODO, zdecydował o nałożeniu administracyjnej kary pieniężnej w wysokości prawie 1,6 mln. zł na P4 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, następcę prawnego Virgin Mobile Polska Sp. z o.o.
Czytaj więcej

Play z karą od UODO za naruszenie ochrony danych osobowych

UODO, stwierdzając naruszenie przepisów Prawa telekomunikacyjnego, polegające na niezawiadomieniu organu nadzorczego o naruszeniu danych osobowych w terminie 24 godzin od wykrycia naruszenia danych osobowych oraz braku niezwłocznego powiadomienia o naruszeniu danych osobowych abonenta, którego dotyczyło naruszenie, nałożył na P4 Sp. z o.o. karę pieniężną w wysokości 250 tys. złotych.
Czytaj więcej

Tsunami danych – jak firmy korzystają z informacji o swoich klientach?

Dane i ich wykorzystanie to temat społecznie wrażliwy. Firmy zdają sobie sprawę, że miliony terabajtów informacji o klientach, które przetwarzają, mają wydatny wpływ na zwiększenie dochodów przedsiębiorstwa. Nie ma organizacji, która – zwłaszcza w czasach rosnącej niepewności – nie zadaje sobie fundamentalnych dla jej funkcjonowania pytań. Co kupuje klient? Jakie są jego motywacje do podjęcia decyzji? Dlaczego dziś wybiera zakupy w sklepie stacjonarnym, a jutro decyduje się na online?