Marki: Play
17 artykułow
Play zamyka aplikację dla klientów przejętego UPC
Play, operator telekomunikacyjny, ogłosił zakończenie działania aplikacji UPC Connect, używanej przez klientów UPC Polska do zarządzania domową siecią…
UOKiK nadal otrzymuje skargi klientów Play i UPC
Fuzja UPC Polska z operatorem Play przynosi kolejne skargi od konsumentów, które trafiają do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).
WSA uznał karę finansową nałożoną na Virgin Mobile
Po tym jak Urząd Ochrony Danych Osobowych ponownie zbadał naruszenie przepisów RODO przez Virgin Miobile (obecnie P4) i obniżył wysokość nałożonej na tego administratora kary z 1,9 mln zł na 1,6 mln zł , Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie nie zakwestionował decyzji organu nadzorczego.
Klienci skarżą się do UOKiK na fuzję Play i UPC Polska
Kilka skarg wpłynęło do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) w związku z połączeniem operatora telekomunikacyjnego Play z siecią kablową UPC Polska. Abonenci wyrażają swoje obawy i niezadowolenie dotyczące spadku jakości usług oraz różnic w informacjach podawanych przez konsultantów obu firm.
Nowa technologia połączeń wideo ViLTE dostępna w sieci Orange i Play
Sieć komórkowa Orange wprowadziła innowacyjną technologię połączeń wideo – ViLTE. Umożliwia ona prowadzenie rozmów wideo bez potrzeby pobierania dodatkowych aplikacji, dzięki wykorzystaniu sieci LTE. Jakość połączeń jest wysoka, opóźnienia są minimalne, a co ważne, korzystanie z technologii nie generuje dodatkowych opłat.
Nowy CEO Tide Software
Jerzy Klimaszewski dołączył do zarządu Tide Software, jednego z wiodących w kraju dostawców platform komunikacyjnych CPaaS, na stanowisko prezesa zarządu. Wcześniej pełnił funkcję kierownika Działu Partnerstw i Rozwoju Biznesu w departamencie Hurtu
w PLAY.
1,6 mln kary dla Play utrzymane
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w dniu 21 czerwca 2023 r. (sygn. II SA/Wa 150/23) oddalił skargę P4 Sp. z o.o.…
Migracje: Najwięcej stracił Plus oraz Netia
W pierwszym kwartale 2023 roku liczba przeniesionych numerów w sieciach mobilnych wyniosła ponad 360 tys., a w sieciach…
UODO nie odpuszcza Virgin Mobile
Urząd Ochrony Danych Osobowych stwierdzając naruszenie przepisów RODO, zdecydował o nałożeniu administracyjnej kary pieniężnej w wysokości prawie 1,6 mln. zł na P4 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, następcę prawnego Virgin Mobile Polska Sp. z o.o.
Play z karą od UODO za naruszenie ochrony danych osobowych
UODO, stwierdzając naruszenie przepisów Prawa telekomunikacyjnego, polegające na niezawiadomieniu organu nadzorczego o naruszeniu danych osobowych w terminie 24 godzin od wykrycia naruszenia danych osobowych oraz braku niezwłocznego powiadomienia o naruszeniu danych osobowych abonenta, którego dotyczyło naruszenie, nałożył na P4 Sp. z o.o. karę pieniężną w wysokości 250 tys. złotych.
Podwyżki w telekomach? Klauzule inflacyjne pod lupą UOKiK
Czy operatorzy komórkowi mogą przerzucać na konsumentów koszty inflacji? Prezes UOKiK weryfikuje zapisy uprawniające do zmian wysokości opłat za usługi telekomunikacyjne w umowach na czas oznaczony. Postępowania wyjaśniające prowadzone są w sprawie Orange Polska, P4 i T- Mobile Polska.
Tsunami danych – jak firmy korzystają z informacji o swoich klientach?
Dane i ich wykorzystanie to temat społecznie wrażliwy. Firmy zdają sobie sprawę, że miliony terabajtów informacji o klientach, które przetwarzają, mają wydatny wpływ na zwiększenie dochodów przedsiębiorstwa. Nie ma organizacji, która – zwłaszcza w czasach rosnącej niepewności – nie zadaje sobie fundamentalnych dla jej funkcjonowania pytań. Co kupuje klient? Jakie są jego motywacje do podjęcia decyzji? Dlaczego dziś wybiera zakupy w sklepie stacjonarnym, a jutro decyduje się na online?
Netia, Orange i Play na celowniku UOKiK za usługi dodane
Netia, Orange i Play oddadzą konsumentom opłaty za włączane bez ich wyraźnej zgody usługi dodatkowe. Wszystkie reklamacje będą pozytywnie rozpatrzone, zmienią się też standardy informowania konsumentów o płatnych usługach. To efekt decyzji Prezesa UOKiK.
Play i UPC wspierają na granicy i infolinii Play
Darmowe hotspoty Wi-Fi i startery z kartami SIM, możliwość doładowania urządzeń mobilnych i skorzystania z telefonu ułatwią potrzebującym kontakt z bliskimi i dostęp do informacji.
Także Play wspiera obywateli Ukrainy
W związku z wczorajszymi i dzisiejszymi wydarzeniami, także sieć Play, z którego korzysta wielu obywateli Ukrainy w Polsce, wprowadza bezpłatne pakiety minut, które można wykorzystać w komunikacji z rodzinami, które pozostały na terytorium Ukrainy.
Play z 29 tysiącami punktów odbioru
Sieć Play poinformowała, że rozpoczęła dostawy zamówień złożonych za pośrednictwem swojego sklepu internetowego do 29 tys. punktów: paczkomatów InPost oraz punktów odbioru DHL i DPD.
1,5 mln Polaków przeniosło numer. Play stracił ponad 130 tys. klientów
Urząd Komunikacji Elektronicznej podsumował IV kwartał ubiegłego roku i tym samym poznaliśmy dane za całoroczne dotyczące ilości zmian operatorów dokonanych przez abonentów i użytkowników sieci stacjonarnych i mobilnych.