Marki: PKP
6 artykułow
PKP Intercity oddaje opłaty za połączenia ze swoją infolinią
W odpowiedzi na potrzeby swoich klientów, PKP Intercity ogłosiło, że pasażerowie, którzy w pierwszej połowie 2023 roku kontaktowali się z płatną infolinią przewoźnika, mogą teraz ubiegać się o zwrot poniesionych kosztów.
9 lat opóźnienia w PKP Intercity – jak to wytrzymują pasażerowie?
Długo oczekiwana aktualizacja aplikacji PKP Intercity wreszcie została wprowadzona, oferując podróżnym kluczową funkcję – informacje o opóźnieniach pociągów.
Szwedzka firma wprowadza “Paragony Wpływu” na środowisko
Szwedzka marka odzieżowa Asket podjęła nietypową inicjatywę, mającą na celu zwiększenie eko-świadomości swoich klientów. Od teraz, przy każdym zakupie, konsumenci otrzymują „paragon wpływu” – dokument, który obrazuje wpływ wybranego produktu na środowisko naturalne.
PKP: Zakup z asystą konsultanta podczas wideorozmowy
Pełne wsparcie konsultanta, który przejmuje zdalnie kontrolę nad urządzeniem i prowadzi całą transakcję.
CXowe braki w spółkach skarbu państwa
Powoli przyzwyczajam się, że spółki skarbu państwa, takie jak Poczta Polska czy PKP nie wiedzą czym jest CX i wcale nie zależy im na wygodzie oraz komforcie klientów.
PKP wprowadza dwie proklienckie zmiany
PKP Intercity wprowadza prokonsumenckie zmiany - nowy numer infolinii, dostępny dla wszystkich klientów i bez dodatkowych opłat, oraz uproszczony i zrozumiały cennik.