Marki: PKP Intercity
6 artykułow
PKP Intercity oddaje opłaty za połączenia ze swoją infolinią
W odpowiedzi na potrzeby swoich klientów, PKP Intercity ogłosiło, że pasażerowie, którzy w pierwszej połowie 2023 roku kontaktowali się z płatną infolinią przewoźnika, mogą teraz ubiegać się o zwrot poniesionych kosztów.
9 lat opóźnienia w PKP Intercity – jak to wytrzymują pasażerowie?
Długo oczekiwana aktualizacja aplikacji PKP Intercity wreszcie została wprowadzona, oferując podróżnym kluczową funkcję – informacje o opóźnieniach pociągów.
Polregio dostawia kolejne videomaty
Polregio, jeden z głównych przewoźników kolejowych w Polsce, ogłasza wprowadzenie 18 nowych videomatów na stacjach kolejowych, które łączą funkcję biletomatu z możliwością kontaktu wideo z konsultantem. To przełomowe rozwiązanie, które ma znacząco usprawnić proces zakupu biletów. Dodatkowo, spółka zapowiada rozpoczęcie postępowania w celu zainstalowania kolejnych 90 takich urządzeń, przy czym planuje się, że będzie można na nich zakupić bilety różnych przewoźników kolejowych.
Rozdano SAP Innovation Awards 2023
Podczas gali SAP Innovation Awards wyróżniono jedenaście projektów transformacji cyfrowej w takich sektorach jak energetyka, eCommerce, transport, farmacja czy FMCG. Wśród tegorocznych laureatów znalazły się: Veolia, PSE, Pfleiderer, Lotte Wedel, PKP Intercity, Grupa CCC, Polpharma Biologics, Moris, AmRest, Agriplus, Aquael. Wyróżnienia wręczono podczas SAP NOW Poland 2023 – najważniejszego wydarzenia biznesowego polskiej społeczności SAP w tym roku.
PKP: Zakup z asystą konsultanta podczas wideorozmowy
Pełne wsparcie konsultanta, który przejmuje zdalnie kontrolę nad urządzeniem i prowadzi całą transakcję.
PKP wprowadza dwie proklienckie zmiany
PKP Intercity wprowadza prokonsumenckie zmiany - nowy numer infolinii, dostępny dla wszystkich klientów i bez dodatkowych opłat, oraz uproszczony i zrozumiały cennik.