AUTOMATYZACJA IN-HOUSE Własne modele językowe usprawnią obsługę klienta w PKO Banku Polskim przezRedakcja18 grudnia 2024
IN-HOUSE PKO Bank Polski wprowadza w pełni zdalny proces kredytu hipotecznego przezRedakcja10 listopada 2024
AUTOMATYZACJA IN-HOUSE VOICEBOT AI na infolinii PKO BP: 50 milionów rozmów z klientami przezRedakcja7 października 2024
IN-HOUSE PKO Bank Polski stawia na klientocentryczność w swoich oddziałach przezRedakcja16 lipca 2024
BEZPIECZEŃSTWO IN-HOUSE PKO BP: 10% aktywnych klientów zdecydowało się na biometrię behawioralną w tydzień po wdrożeniu przezRedakcja29 maja 2024
AKTUALNOŚCI EVENTY Lista nominowanych do finału Polish Contact Center Awards przezRedakcja19 marca 2024
STRATEGIE I INWESTYCJE BLIK rozpoczyna ekspansję na europejskie rynki przezRafał Vobożil10 marca 2024
IN-HOUSE Na 20 urodziny Inteligo – klienci nie założą już nowego rachunku przezRafał Vobożil16 lutego 2024
AUTOMATYZACJA IN-HOUSE PKO Bank Polski wkracza w erę hiperpersonalizacji i sztucznej inteligencji przezRedakcja22 grudnia 2023
EVENTY IN-HOUSE Hiperpersonalizacja w bankowości wymaga zwiększenia kompetencji pracowników przezRedakcja15 listopada 2023
AKTUALNOŚCI AUTOMATYZACJA Forum Krynica: boty jeszcze długo nie zastąpią pracowników bankowych przezRedakcja19 września 2023
IN-HOUSE Pracownicy sieci sprzedaży PKO BP będą korzystać ze specjalnej aplikacji mobilnej przezRedakcja14 lutego 2023