Marki: PKO Bank Polski
3 artykułów
Jakość obsługi klienta w kanałach zdalnych na polskim rynku bankowym
W najnowszym badaniu przeprowadzonym przez serwis MojeBankowanie.pl ujawniono, że obsługa klienta w kanałach zdalnych w bankach w Polsce…
Polacy pokochali BLIKa
Użytkownicy aplikacji mobilnych banków coraz chętniej korzystają z BLIKA. Zgodnie z najnowszymi danymi Polskiego Standardu Płatności – w piątek, 8 września br. użytkownicy systemu wykonali za jego pomocą przeszło 7 mln transakcji. To nowy, nieosiągnięty dotąd rekord w dziennej liczbie operacji BLIKIEM, które zostały zrealizowane we wszystkich kanałach – e-commerce, POS, ATM oraz P2P.
Techmo rozpozna rozmowy dla Sales Lions
Sales Lions oraz Techmo nawiązały współpracę, której celem jest optymalizacja procesu odsłuchu i kwalifikowania rozmów do treningów dla jednej z czołowych polskich platform e-commerce.