Marki: Pirios
2 artykułów
Voiceboty: jedyna pewna – to zmiana
Czasem sumę mądrości ludzkiej można skrócić do propozycji, którą Aleksander Dumas ujął stwierdzeniem: „trzeba czekać i mieć nadzieję”. Pandemia i konflikt zbrojny na Ukrainie, a co za tym idzie postępująca inflacja, jakiej świat nie widział od 15 - a niektórzy mówią od 20 lat - sprawiły, że nie można już tylko czekać i mieć nadzieję. Trzeba działać, bo „zima nadchodzi” – jak mawiają bohaterowie serialu „Gra o tron”. Chociaż jeszcze o zimie nie myślimy (wszak za ciepło jest na nią) to, mimo silnych bodźców do leniuchowania, trzeba działać.
Asseco Data Systems kupiło Piriosa
Asseco Data Systems kupiło większościowe udziały (65,24%) krakowskiej spółki Pirios. To producent i integrator systemów klasy „omnichannel”, które wspierają procesy oraz automatyzację obsługi klienta. Z rozwiązań Piriosa korzystają już największe polskie firmy. Dzięki dołączeniu do Grupy Asseco, z rozwiązań tych będzie mogło skorzystać szerokie grono firm i instytucji z niemal wszystkich sektorów gospodarki.