Marki: P4
7 artykułow
WSA uznał karę finansową nałożoną na Virgin Mobile
Po tym jak Urząd Ochrony Danych Osobowych ponownie zbadał naruszenie przepisów RODO przez Virgin Miobile (obecnie P4) i obniżył wysokość nałożonej na tego administratora kary z 1,9 mln zł na 1,6 mln zł , Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie nie zakwestionował decyzji organu nadzorczego.
Klienci skarżą się do UOKiK na fuzję Play i UPC Polska
Kilka skarg wpłynęło do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) w związku z połączeniem operatora telekomunikacyjnego Play z siecią kablową UPC Polska. Abonenci wyrażają swoje obawy i niezadowolenie dotyczące spadku jakości usług oraz różnic w informacjach podawanych przez konsultantów obu firm.
1,6 mln kary dla Play utrzymane
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w dniu 21 czerwca 2023 r. (sygn. II SA/Wa 150/23) oddalił skargę P4 Sp. z o.o.…
Play z karą od UODO za naruszenie ochrony danych osobowych
UODO, stwierdzając naruszenie przepisów Prawa telekomunikacyjnego, polegające na niezawiadomieniu organu nadzorczego o naruszeniu danych osobowych w terminie 24 godzin od wykrycia naruszenia danych osobowych oraz braku niezwłocznego powiadomienia o naruszeniu danych osobowych abonenta, którego dotyczyło naruszenie, nałożył na P4 Sp. z o.o. karę pieniężną w wysokości 250 tys. złotych.
Podwyżki w telekomach? Klauzule inflacyjne pod lupą UOKiK
Czy operatorzy komórkowi mogą przerzucać na konsumentów koszty inflacji? Prezes UOKiK weryfikuje zapisy uprawniające do zmian wysokości opłat za usługi telekomunikacyjne w umowach na czas oznaczony. Postępowania wyjaśniające prowadzone są w sprawie Orange Polska, P4 i T- Mobile Polska.
Play z 29 tysiącami punktów odbioru
Sieć Play poinformowała, że rozpoczęła dostawy zamówień złożonych za pośrednictwem swojego sklepu internetowego do 29 tys. punktów: paczkomatów InPost oraz punktów odbioru DHL i DPD.
1,5 mln Polaków przeniosło numer. Play stracił ponad 130 tys. klientów
Urząd Komunikacji Elektronicznej podsumował IV kwartał ubiegłego roku i tym samym poznaliśmy dane za całoroczne dotyczące ilości zmian operatorów dokonanych przez abonentów i użytkowników sieci stacjonarnych i mobilnych.