Marki: Orlen
5 artykułow
Orlen nie umie w obsługę klienta
Obecny stan rynku paliw w Polsce stawia klientów sieci Orlen w niezwykłej sytuacji, gdzie brak paliwa definiowany jest przez firmę jako „awaria”. Spółka informuje o wzmocnieniu logistyki i zapewnia o nieprzerwanych dostawach.
ORLEN Paczka w 10 tys. punktów
Liczba punktów ORLEN Paczka przekroczyła 10 tysięcy, co świadczy o rosnącym potencjale firmy w sektorze usług kurierskich. Dzięki dynamicznemu wzrostowi, sieć obejmuje zarówno punkty partnerskie, jak i własne automaty paczkowe. Cel na najbliższe miesiące zakłada posiadanie aż 4 tysiące takich maszyn.
5 mln użytkowników aplikacji Orlen Vitay
Aplikacja lojalnościowa ORLEN VITAY ma już 5 milionów użytkowników. To efekt m.in. Wakacyjnej Promocji, dzięki której klienci mogą skorzystać z promocyjnej ceny na paliwa. W pierwszym tygodniu promocji, ORLEN VITAY była najchętniej pobieraną darmową aplikacją na urządzenia z systemem Android.
Brak empatii, ludzkich odruchów i zdrowego rozsądku u pracowników stacji Orlen
Od dwóch dni głośno jest o sytuacji opisywanej w mediach na temat zachowania pracowników stacji Orlen w Osieczy koło Konina. Do 70-cio letniego mężczyzny, który zasłabł wezwano Policję, zamiast karetki, a gdy klienci chcieli udzielić pomocy – zablokowano ich kordonem pracowników ochrony i obsługi stacji.
Szpital we Włocławku z contact center od Eversis
W poniedziałek (1.08) wystartuje contact center w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Włocławku. Telefoniczną rejestrację pacjentów będzie obsługiwało sześć osób. Konsultanci infolinii będą rejestrować pacjentów do wszystkich poradni specjalistycznych działających przy szpitalu, chociaż numery poradni nadal będą działały.