Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

360 degree view of the customer

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Marki: Orlen

5 artykułow
Czytaj więcej

ORLEN Paczka w 10 tys. punktów

Liczba punktów ORLEN Paczka przekroczyła 10 tysięcy, co świadczy o rosnącym potencjale firmy w sektorze usług kurierskich. Dzięki dynamicznemu wzrostowi, sieć obejmuje zarówno punkty partnerskie, jak i własne automaty paczkowe. Cel na najbliższe miesiące zakłada posiadanie aż 4 tysiące takich maszyn.
Czytaj więcej

5 mln użytkowników aplikacji Orlen Vitay

Aplikacja lojalnościowa ORLEN VITAY ma już 5 milionów użytkowników. To efekt m.in. Wakacyjnej Promocji, dzięki której klienci mogą skorzystać z promocyjnej ceny na paliwa. W pierwszym tygodniu promocji, ORLEN VITAY była najchętniej pobieraną darmową aplikacją na urządzenia z systemem Android.
Czytaj więcej

Szpital we Włocławku z contact center od Eversis

W poniedziałek (1.08) wystartuje contact center w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Włocławku. Telefoniczną rejestrację pacjentów będzie obsługiwało sześć osób. Konsultanci infolinii będą rejestrować pacjentów do wszystkich poradni specjalistycznych działających przy szpitalu, chociaż numery poradni nadal będą działały.