Marki: Orange
12 artykułow
Orange Polska z innowacjami w ramach “telco as a platform”
Orange Polska, jedna z wiodących firm telekomunikacyjnych w Polsce, ogłosiła, że w przyszłym roku skupi się na realizacji projektów innowacyjnych zgodnych ze strategiczną wizją transformacji grupy w kluczowych kierunkach. Szef innowacji Orange Polska, Marcin Ratkiewicz, podczas Orange Open Tech Day w Paryżu, zaznaczył, że firma zamierza koncentrować się na integracji rozwiązań ICT z biznesem, cyberbezpieczeństwie, a także na projektach "telco as a platform".
Orange zwróci konsumentom opłaty za kontakt z infolinią i wizytę technika
Musiałe(a)ś płacić za kontakt z infolinią Orange lub nju przy darmowych rozmowach w pakiecie? Wkrótce otrzymasz zwrot kosztów. Prezes UOKiK zobowiązał do tego spółkę Orange Polska.
Nowa technologia połączeń wideo ViLTE dostępna w sieci Orange i Play
Sieć komórkowa Orange wprowadziła innowacyjną technologię połączeń wideo – ViLTE. Umożliwia ona prowadzenie rozmów wideo bez potrzeby pobierania dodatkowych aplikacji, dzięki wykorzystaniu sieci LTE. Jakość połączeń jest wysoka, opóźnienia są minimalne, a co ważne, korzystanie z technologii nie generuje dodatkowych opłat.
Migracje: Najwięcej stracił Plus oraz Netia
W pierwszym kwartale 2023 roku liczba przeniesionych numerów w sieciach mobilnych wyniosła ponad 360 tys., a w sieciach…
Lojalność i doświadczenia klienta idą w parze
Doświadczenie klienta (CX) ma ogromne znaczenie dla biznesu, ponieważ decyduje o tym, czy klienci będą zadowoleni ze swoich interakcji z firmą i czy będą kontynuować zakupy lub skorzystają z usług firmy w przyszłości. Z tym zgodzi się chyba każdy. Ale co to w praktyce oznacza?
Orange rezygnuje z opłat za infolinię
Sieć telefonii komórkowej Orange znosi opłaty od klientów indywidualnych za połączenia z infolinią. Za darmo z obsługi klienta skorzystają zarówno abonenci jak i użytkownicy kart prepaid.
Podwyżki w telekomach? Klauzule inflacyjne pod lupą UOKiK
Czy operatorzy komórkowi mogą przerzucać na konsumentów koszty inflacji? Prezes UOKiK weryfikuje zapisy uprawniające do zmian wysokości opłat za usługi telekomunikacyjne w umowach na czas oznaczony. Postępowania wyjaśniające prowadzone są w sprawie Orange Polska, P4 i T- Mobile Polska.
Opłaty za połączenia z infolinią Orange – zarzuty Prezesa UOKiK
UOKiK otrzymał skargi dotyczące pobierania opłat za połączenia z infoliniami od klientów sieci Orange i nju mobile, na przykład przy składaniu reklamacji lub zgłaszaniu awarii. Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie właściwe przeciwko Orange Polska.
Przygląda się również praktykom T-Mobile, w toku jest również postępowanie wyjaśniające wobec P4. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów grozi kara do 10 procent obrotu.
Orange zweryfikuje klientów nową metodą biometryczną
Klienci sieci Orange w Polsce, którzy kontaktują się z operatorem za pośrednictwem jego infolinii mogą skorzystać z nowej metody uwierzytelnienia – za pomocą swojego własnego głosu. Teraz, zamiast podawać kod klienta lub odpowiadać na pytania weryfikacyjne, wystarczy przez kilka sekund porozmawiać z voicebotem Max lub z doradca klienta.
Orange Polska obniża ceny połączeń na Ukrainę
W tym wyjątkowo trudnym dla Ukrainy czasie Orange Polska i nju mobile od dzisiaj obniżają ceny połączeń międzynarodowych…
Techmo rozpozna rozmowy dla Sales Lions
Sales Lions oraz Techmo nawiązały współpracę, której celem jest optymalizacja procesu odsłuchu i kwalifikowania rozmów do treningów dla jednej z czołowych polskich platform e-commerce.
1,5 mln Polaków przeniosło numer. Play stracił ponad 130 tys. klientów
Urząd Komunikacji Elektronicznej podsumował IV kwartał ubiegłego roku i tym samym poznaliśmy dane za całoroczne dotyczące ilości zmian operatorów dokonanych przez abonentów i użytkowników sieci stacjonarnych i mobilnych.