Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

live chat

rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów. Termin używany potocznie na określenie oprogramowania wykorzystywanego w celu wzbogacenia i uzupełnienia kontaktu telefonicznego w call center, a także występującego jako jedno z mediów wykorzystywanych w contact center. Sama fraza live chat nie znalazła jeszcze dobrego odpowiednika w języku polskim i będąc zapożyczeniem z języka angielskiego, powoli zagnieździła się w slangu informatycznym. Usługa live chat polega na umożliwieniu użytkownikowi prowadzenia czatu z agentem przez stronę internetową. Możliwość czatowania daje użytkownikowi aplikacja komunikatora (obecnie najczęściej stosowane są te wykonane w technologii flash lub AJAX), która nie wymaga procesu instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika, oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku kontaktowego. Agent w rozmowie wykorzystuje aplikację wyposażoną w zestawy narzędzi dających mu wiedzę o rozmówcy, ułatwiających komunikację oraz zaoferowanie możliwie najlepszej pomocy.
Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Marki: Notus Finanse

1 artykuł
Czytaj więcej

Marlena Marcinkowska (NOTUS Finanse): Stawiamy na satysfakcję klienta

Pandemia zmieniła sposób działania sporej grupy firm. Nie zmieniła jednak tego, że o obsługę i satysfakcję klienta trzeba dbać zawsze - nawet w pandemii. Dlatego o dobrej i szybkiej obsłudze klienta, zwiększeniu wolumenu obsługiwanych leadów i podniesieniu efektywności, co skutkowało wycofywaniem z outsourcingu zleceń na telemarketing rozmawiamy z Marleną Marcinkowską, dyrektorem Działu Contact Center w NOTUS Finanse.