CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI Mapowanie doświadczeń klienta: praktyczny przewodnik krok po kroku przezKarol Bancerz1 kwietnia 2025
GDPR / RODO UODO: Awaria w Microsoft – brak dostępu to nie wyciek danych osobowych przezRedakcja19 lipca 2024
AUTOMATYZACJA TECHNOLOGIE UiPath uruchamia Automation Cloud na Microsoft Azure przezRedakcja20 czerwca 2024
AUTOMATYZACJA SYSTEMY CC TECHNOLOGIE Microsoft wprowadza swoje rozwiązania AI do centrów obsługi klienta przezRedakcja6 czerwca 2024
AUTOMATYZACJA TECHNOLOGIE Raport: Optymizm wobec generatywnej sztucznej inteligencji wśród pracowników przezRedakcja13 maja 2024
SYSTEMY CC TECHNOLOGIE Microsoft rozdzieli swoje flagowe usługi – Teams i Office przezRafał Vobożil5 kwietnia 2024
AUTOMATYZACJA BEZPIECZEŃSTWO Microsoft wprowadza narzędzia uniemożliwiające wprowadzanie czatbotów w błąd przezRedakcja1 kwietnia 2024
SPRZĘT SYSTEMY CC TECHNOLOGIE Microsoft tworzy nowe narzędzie do zwalczania telemarketingu przezRedakcja2 marca 2024
AUTOMATYZACJA Niechciane obiekty na zdjęciach? AI rozwiąże ten problem przezRafał Vobożil1 marca 2024
AUTOMATYZACJA STRATEGIE I INWESTYCJE Microsoft zainwestuje kolejne miliardy sztuczną inteligencję przezRafał Vobożil23 lutego 2024
TECHNOLOGIE ZASOBY LUDZKIE Zwolnień w spółkach technologicznych ciąg dalszy przezRafał Vobożil19 lutego 2024
AUTOMATYZACJA TECHNOLOGIE Giganci technologiczni mówią NIE deepfake’om przezJarosław Owczarek17 lutego 2024
AUTOMATYZACJA TECHNOLOGIE Microsoft na tarczy. Ma świadomość, że przegrywa walkę z Google przezRedakcja1 lutego 2024
AUTOMATYZACJA TECHNOLOGIE AI wprowadzi gry komputerowe na wyższy poziom przezJarosław Owczarek2 stycznia 2024
AUTOMATYZACJA TECHNOLOGIE Microsoft Capilot – AI niczym Ozzy Osbourne przezJarosław Owczarek21 grudnia 2023
AKTUALNOŚCI AUTOMATYZACJA TECHNOLOGIE Najważniejsze informacje na temat AI w tygodniu (27.11. – 03.12.) przezJarosław Owczarek4 grudnia 2023