Marki: Microsoft
12 artykułow
Najważniejsze informacje na temat AI w tygodniu (27.11. – 03.12.)
Dużo działo się w niniejszym tygodniu w świecie AI. Poznaliśmy zapowiedzi wielu nowych technologii, które będą przodujące w najbliższej przyszłości i wprowadzą biznes na wyższy poziom. Serdecznie zapraszam na niedzielne podsumowanie tygodnia!
Windows 12 z rozwiązaniami AI prawdopodobnie w czerwcu 2024…
Microsoft jak z najnowszych doniesień wynika, szykuje się do premiery Windowsa 12. Nowy system ma przynieść użytkownikom lepszy komfort z użytkowania i powiew świeżości w postaci nowych funkcji opartych na sztucznej inteligencji.
Wykorzystanie sztucznej inteligencji generatywnej do poprawy obsługi klienta
W dzisiejszym świecie, gdzie konkurencja na rynku usług jest ogromna, firmy szukają nowych sposobów na poprawę jakości obsługi klienta. Jednym z obiecujących rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie sztucznej inteligencji generatywnej (gen AI).
Microsoft nie będzie miał swoich ludzi w zarządzie OpenAI
Długo trwały perturbacje związane z przyszłością OpenAI. Natomiast firma pragnie otrzepać wojenny kurz po kłótni domowej i podejmuje się wyboru nowego zarządu. Kto w nim zasiądzie?
Unia Europejska rozszerza zakres proponowanych reguł cyberbezpieczeństwa
Unia Europejska rozważa rozszerzenie zakresu proponowanych zasad dotyczących cyberbezpieczeństwa, co w konsekwencji może wpłynąć nie tylko na gigantów technologicznych, takich jak Amazon, Google i Microsoft, ale także na banki czy linie lotnicze.
SAS Decision Builder integruje się z Microsoft Fabric
SAS, dostawca rozwiązań sztucznej inteligencji i analityki, wkrótce w pełni zintegruje SAS Decision Builder, czyli oparte na chmurze…
AI Pin – rewolucja na rynku smartfonów
Technologia z każdym dniem pędzi do przodu. Jeszcze nie tak dawno bawiliśmy się wszyscy musicDJ-em w Sony Ericssonie, a już 16 listopada 2023 roku będziemy mogli nabyć w USA przypinkę napędzaną AI. Jak AI Pin zrewolucjonizuje rynek smartfonów?
LinkedIn wesprze proces rekrutacji własnym asystentem AI
LinkedIn, wiodący serwis społecznościowy do sieciowania biznesowego i rekrutacji, osiągnął znaczący kamień milowy przekraczając liczbę miliarda użytkowników. W związku z tym, Microsoft, właściciel platformy, zaprezentował innowacyjne narzędzie rekrutacyjne wspierane przez sztuczną inteligencję, opracowane przy współpracy z firmą OpenAI.
Microsoft poszerza możliwości Copilota w centrum obsługi klienta
Microsoft ogłosił wprowadzenie trzech nowych funkcji Copilota dostępnych dla swojej platformy CCaaS - Dynamics 365 Customer Service. Te nowe funkcje są kontynuacją wcześniejszej możliwości - auto-podsumowywania rozmów z klientami - którą gigant technologiczny udostępnił w zeszłym miesiącu.
10% większa konwersja dzięki nowemu systemowi CRM w Banku Pocztowym
Bank Pocztowy zanotował prawie 10-krotny wzrost konwersji od pierwszego kontaktu z Klientem do sprzedaży produktów i usług w pierwszym pełnym miesiącu po wdrożeniu CRM w chmurze obliczeniowej. Nowoczesne technologie pomagają w Banku Pocztowym zwiększyć liczbę nowych klientów oraz sprzedaż nowych produktów.
Google podnosi rękawice i zapowiada swój własny Chat GPT
Technologiczny gigant Google zapowiedział przeniesienie swoich dwóch działów B+R DeepMind i Google Brain bliżej siebie. Wszystko, aby przyspieszyć pracę nad własnym rozwiązaniem podobnym do tego oferowanego przez OpenAI. Wyścig zatem przyspiesza!
Microsoft zaprezentował VALL-E. Musisz to zobaczyć!
Chyba doczekaliśmy się przełomu w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji. Wszystko wskazuje na to, że Microsoft opracował rozwiązanie typu sztuczna inteligencja, który przetłumaczy rozmowę w dowolnym języku. W czasie rzeczywistym i co więcej – naszym własnym głosem.