Marki: LPP
3 artykułów
Jak AI pomaga LPP wejść na wyższy poziom obsługi klienta
Firma LPP S.A. zarządzająca pięcioma markami odzieżowymi, utrzymuje rozległą sieć e-commerce i prowadzi ponad 2000 sklepów stacjonarnych w prawie 40 państwach. Przy dwucyfrowym wzroście wszystkich marek i rynków, LPP w coraz większym stopniu polega na sztucznej inteligencji (AI) i uczeniu maszynowym (ML). Dzięki temu w coraz większym stopniu automatyzuje i modernizuje obsługę klienta.
Co zwiększy sprzedaż w e-commerce i omnichannel w 2023?
Immersyjne doświadczenia czy metawers? Personalizacja, a może wszechobecny CX? Podejście holistyczne czy fokusowe? Poznaj trzy trendy, które wsparte automatyzacją, zadecydują o sukcesie na rynku e-handlu i omnichannel w 2023 roku.
Internauci wzywają do bojkotu firm, które nie wycofały się Rosji
Opinie Internautów o firmach, które pozostały na rosyjskim rynku po wybuchu wojny w Ukrainie, spadają na łeb i na szyję. Brand Health Index sieci Leroy Merlin, czyli stosunek liczby pozytywnych komentarzy do negatywnych, wynosi obecnie 0,37, a nawoływania do bojkotu marki nie ustają. Dzięki decyzji o wycofaniu się z Rosji wizerunek udało się poprawić koncernowi odzieżowemu LPP oraz Decathlonowi.