Marki: KPMG
3 artykułów
Generatywna AI to priorytet prawie 70 proc. CEO w Polsce
Z najnowszego badania "KPMG CEO Outlook" wynika, że generatywna sztuczna inteligencja (genAI) jest obecnie głównym priorytetem inwestycyjnym dla 68 proc. prezesów z Polski oraz 69 proc. prezesów z tzw. core countries.
Ubezpieczyciele muszą zmienić stosunek do klienta
Ubezpieczyciele muszą zmienić stosunek do klienta - lepiej zrozumieć jego potrzeby i nauczyć się odpowiadać na nie, wykazać wobec niego empatię, w trudnych sytuacjach dać mu prawdziwe wsparcie. Przedstawiciele sektora podczas zorganizowanej przez Europejski Kongres Finansowy Konferencji „Ubezpieczenia: sprzedaż, innowacje, ryzyko” mówili, że mogą w tym pomóc technologie cyfrowe i wskazywali w jaki sposób.
Inflacja: test lojalności konsumentów
Od kilku lat stale jesteśmy w jakimś kryzysie. Zaawansowane i dobrze skrojone programy lojalnościowe były ratunkiem dla wielu marek podczas pandemii. Wspierały sprzedaż, kiedy wielu z nas przeniosło się z zakupami do sieci. Ustabilizowanie sytuacji epidemicznej nie zakończyło kłopotów. Wraz z osłabieniem gospodarki pojawił się nowy wróg – inflacja. Rosnące obawy o przyszłość sprawiają, że zaciskamy pasa i liczymy każdy grosz. Czy udział w programie lojalnościowym pomoże zaoszczędzić pieniądze?