Marki: KODA
3 artykułów
Transformacja cyfrowa w obsłudze klienta: wyzwania i możliwości
W dzisiejszym świecie, gdzie cyfrowe innowacje rozwijają się w błyskawicznym tempie, przedsiębiorstwa w każdej branży stoją przed zadaniem dostosowania się do nowej rzeczywistości. Transformacja cyfrowa w obsłudze klienta nie jest już opcją, ale koniecznością, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom konsumentów i utrzymać konkurencyjność na rynku. Ten artykuł rzuci światło na wyzwania i możliwości, które niesie ze sobą ten proces.
Koda.AI pomoże pacjentom
Niedobory kadrowe, kolejki do specjalistów, a nierzadko po prostu brak dostępu do lekarzy – w odpowiedzi m.in na…
Voiceboty: jedyna pewna – to zmiana
Czasem sumę mądrości ludzkiej można skrócić do propozycji, którą Aleksander Dumas ujął stwierdzeniem: „trzeba czekać i mieć nadzieję”. Pandemia i konflikt zbrojny na Ukrainie, a co za tym idzie postępująca inflacja, jakiej świat nie widział od 15 - a niektórzy mówią od 20 lat - sprawiły, że nie można już tylko czekać i mieć nadzieję. Trzeba działać, bo „zima nadchodzi” – jak mawiają bohaterowie serialu „Gra o tron”. Chociaż jeszcze o zimie nie myślimy (wszak za ciepło jest na nią) to, mimo silnych bodźców do leniuchowania, trzeba działać.