Marki: ING
3 artykułów
Aplikacja mobilna ING Banku Śląskiego staje się intuicyjnym asystentem
Od 12 listopada klienci indywidualni oraz przedsiębiorcy zyskają dostęp do nowej wersji aplikacji mobilnej ING Banku Śląskiego. Treści i funkcje będą bardziej spersonalizowane, a system nabierze nowego, przejrzystego wyglądu. Dzięki temu bank chce wzmocnić relacje z klientami i ułatwić im korzystanie z bankowości.
Badanie: Polacy chcą mieć kontrolę nad technologią
Polacy są otwarci na automatyzację i wyręczanie ich przez technologię w wielu obszarach życia – ale pod warunkiem, że mają nad nią poczucie kontroli. Dobrze, gdy aplikacja podsuwa podpowiedzi, ale to do jej użytkownika musi należeć ostatnie słowo. Jeśli chodzi o zaufanie do dostawców rozwiązań ułatwiających codzienność, banki wypadają zdecydowanie najlepiej, a na przeciwnym biegunie znajdują się firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję – wynika z przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego badania opinii na temat stosunku Polaków do technologii wspierających ich w codziennym życiu.
ING Z wideoobsługą hipoteczną
ING Bank Śląski rozszerzył sposoby umawiania się na spotkania wideo ze specjalistami hipotecznymi. Od teraz klienci mogą to zrobić bezpośrednio w aplikacji Moje ING lub za pośrednictwem strony www.