Marki: ING Bank Śląski
9 artykułow
Jak personalizować treści marketingowe? Proste – wykorzystaj do tego AI
Jeśli zastanawialiście się, w jaki sposób wprowadzić do swojej firmy działania AI marketingu? To dobrze, trafiliście. W niniejszym artykule przeprowadzę Cię od A do Z po najważniejszych kwestiach związanych z AI marketingiem.
Aplikacja mobilna ING Banku Śląskiego staje się intuicyjnym asystentem
Od 12 listopada klienci indywidualni oraz przedsiębiorcy zyskają dostęp do nowej wersji aplikacji mobilnej ING Banku Śląskiego. Treści i funkcje będą bardziej spersonalizowane, a system nabierze nowego, przejrzystego wyglądu. Dzięki temu bank chce wzmocnić relacje z klientami i ułatwić im korzystanie z bankowości.
Wojna Asystentów: Credit Agricole vs ING Bank Śląski
W czasach rosnącej inflacji i pandemii, banki zaczynają dostarczać swoim klientom innowacyjnych narzędzi, mających na celu pomoc w zarządzaniu finansami. Dwa wiodące banki, Credit Agricole oraz ING Bank Śląski, wprowadziły nowe funkcje asystenckie w swoich aplikacjach mobilnych, wywołując tym samym "wojnę asystentów".
Jakość obsługi klienta w kanałach zdalnych na polskim rynku bankowym
W najnowszym badaniu przeprowadzonym przez serwis MojeBankowanie.pl ujawniono, że obsługa klienta w kanałach zdalnych w bankach w Polsce…
Badanie: Polacy chcą mieć kontrolę nad technologią
Polacy są otwarci na automatyzację i wyręczanie ich przez technologię w wielu obszarach życia – ale pod warunkiem, że mają nad nią poczucie kontroli. Dobrze, gdy aplikacja podsuwa podpowiedzi, ale to do jej użytkownika musi należeć ostatnie słowo. Jeśli chodzi o zaufanie do dostawców rozwiązań ułatwiających codzienność, banki wypadają zdecydowanie najlepiej, a na przeciwnym biegunie znajdują się firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję – wynika z przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego badania opinii na temat stosunku Polaków do technologii wspierających ich w codziennym życiu.
Sztuczna inteligencja w bankowości: Czego naprawdę chcą Polacy?
Nowe technologie to dla wielu Polaków gwarancja oszczędności czasu (64%) oraz możliwość korzystania z nich przez całą dobę (53%), zgodnie z najnowszym badaniem przeprowadzonym na zlecenie ING Banku Śląskiego. Mimo obaw związanych z postępem technologicznym, większość ankietowanych uważa, że technologie ułatwiają życie dzięki konkretnym korzyściom.
Polacy pokochali BLIKa
Użytkownicy aplikacji mobilnych banków coraz chętniej korzystają z BLIKA. Zgodnie z najnowszymi danymi Polskiego Standardu Płatności – w piątek, 8 września br. użytkownicy systemu wykonali za jego pomocą przeszło 7 mln transakcji. To nowy, nieosiągnięty dotąd rekord w dziennej liczbie operacji BLIKIEM, które zostały zrealizowane we wszystkich kanałach – e-commerce, POS, ATM oraz P2P.
ING Z wideoobsługą hipoteczną
ING Bank Śląski rozszerzył sposoby umawiania się na spotkania wideo ze specjalistami hipotecznymi. Od teraz klienci mogą to zrobić bezpośrednio w aplikacji Moje ING lub za pośrednictwem strony www.
Na polskim rynku sukcesywnie spada jakość obsługi klientów
Jakość obsługi klientów na polskim rynku sukcesywnie spada, na co wskazują cykliczne badania prowadzone przez Polski Program Jakości Obsługi. Z ostatniej edycji tego badania wynika, że Polacy najgorzej oceniają m.in. wiedzę i kompetencje pracowników, czas obsługi oraz ceny i dostępność asortymentu. Jednak autorzy badania wskazują, że na tegoroczne surowe oceny konsumentów mogły wpłynąć wysoka inflacja i zaburzenia łańcuchów dostaw wywołane wojną.