Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

live chat

rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów. Termin używany potocznie na określenie oprogramowania wykorzystywanego w celu wzbogacenia i uzupełnienia kontaktu telefonicznego w call center, a także występującego jako jedno z mediów wykorzystywanych w contact center. Sama fraza live chat nie znalazła jeszcze dobrego odpowiednika w języku polskim i będąc zapożyczeniem z języka angielskiego, powoli zagnieździła się w slangu informatycznym. Usługa live chat polega na umożliwieniu użytkownikowi prowadzenia czatu z agentem przez stronę internetową. Możliwość czatowania daje użytkownikowi aplikacja komunikatora (obecnie najczęściej stosowane są te wykonane w technologii flash lub AJAX), która nie wymaga procesu instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika, oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku kontaktowego. Agent w rozmowie wykorzystuje aplikację wyposażoną w zestawy narzędzi dających mu wiedzę o rozmówcy, ułatwiających komunikację oraz zaoferowanie możliwie najlepszej pomocy.
Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Marki: Hitachi Europe

1 artykuł
Czytaj więcej

Hiperpersonalizacja w bankowości wymaga zwiększenia kompetencji pracowników

Podczas drugiej sesji tegorocznej konferencji IT@BANK, która odbyła się 15 listopada 2023, skupiono się na praktycznych zastosowaniach, regulacjach i perspektywach rozwoju hiperpersonalizacji w sektorze bankowym. Tadeusz Woszczyński, Country Manager Poland, Austria, Czech Rep., Slovakia & Baltics w Hitachi Europe Ltd., poprowadził firechat z Grzegorzem Olszewskim, prezesem zarządu Alior Banku.