Marki: Google
13 artykułow
Podwyżka w automatycznej subskrypcji nielegalna
Miałeś wykupioną subskrypcję z automatyczną płatnością i podniesiono jej cenę za nowy okres bez Twojej zgody? To sprzeczne…
Google przekłada premierę Gemini na rok 2024
Google idzie chyba w ślady swojego konkurenta OpenAI, gdyż tak samo, jak on opóźnia premierę swoich nowych produktów. Właśnie przełożyli oni produkcję swojego nowego AI Gemini, które zobaczymy dopiero, w przyszłym roku.
Unia Europejska rozszerza zakres proponowanych reguł cyberbezpieczeństwa
Unia Europejska rozważa rozszerzenie zakresu proponowanych zasad dotyczących cyberbezpieczeństwa, co w konsekwencji może wpłynąć nie tylko na gigantów technologicznych, takich jak Amazon, Google i Microsoft, ale także na banki czy linie lotnicze.
Transcom rozpoczyna współpracę z Google Cloud nad generatywną AI
Transcom, dostawca cyfrowych usług CX, współpracuje z Google Cloud w celu opracowania rozwiązań AI usprawniających operacje obsługi klienta,…
YouTube z nowymi regulacjami dotyczącymi AI
Nie tylko Unia Europejska reguluje prawo dotyczące zakresu działania sztucznej inteligencji. Powoli wewnętrzne regulacje zaczynają wprowadzać światowe korporacje takie jak Google. Ostatnio w podległym pod sobą serwisie YouTube, amerykańskie przedsiębiorstwo zapowiedziało zmiany. Co nas czeka w najbliższych miesiącach na czerwonej platformie?
Influencerzy na celowniku UOKiK
Nie tylko Sylwester Wardęga prześwietla influencerów. Zainteresował się nimi również UOKiK. Urząd coraz intensywniej bada problem nieoznaczonych i zakazanych przekazów reklamowych polskich gwiazd internetu.
Google z nowymi narzędziami AI do kreacji reklam
Światowy gigant nie stoi w miejscu. Google wprowadza nowe narzędzia AI dla kampanii Performance Max. Co nowego zaoferuje marketerom znana firma?
Ubezpieczyciele muszą zmienić stosunek do klienta
Ubezpieczyciele muszą zmienić stosunek do klienta - lepiej zrozumieć jego potrzeby i nauczyć się odpowiadać na nie, wykazać wobec niego empatię, w trudnych sytuacjach dać mu prawdziwe wsparcie. Przedstawiciele sektora podczas zorganizowanej przez Europejski Kongres Finansowy Konferencji „Ubezpieczenia: sprzedaż, innowacje, ryzyko” mówili, że mogą w tym pomóc technologie cyfrowe i wskazywali w jaki sposób.
Google DeepMind testuje „trenera życia osobistego” AI
Jak donosi The Guardian, Google DeepMind testuje nowy produkt, tzw. trenera życia osobistego AI. Oparty na uczeniu maszynowym model będzie m.in. w stanie odpowiadać na pytania dotyczące relacji międzyludzkich i komunikacji. Czy sztuczna inteligencja może dobrze doradzać w dziedzinie relacji społecznych? Czy potrafi zrozumieć ludzkie uczucia i emocje? Czy porady AI mogą zaszkodzić naszym kontaktom społecznym?
Google podnosi rękawice i zapowiada swój własny Chat GPT
Technologiczny gigant Google zapowiedział przeniesienie swoich dwóch działów B+R DeepMind i Google Brain bliżej siebie. Wszystko, aby przyspieszyć pracę nad własnym rozwiązaniem podobnym do tego oferowanego przez OpenAI. Wyścig zatem przyspiesza!
Rośnie pozytywne nastawienie Polaków do sztucznej inteligencji
Polacy coraz bardziej interesują się sztuczną inteligencją, a w wypowiedziach internautów na ten temat widać rosnącą świadomość tematu i wzrost pozytywnego nastawienia do tej technologii. Pod względem liczby ekspertów pracujących nad rozwojem lub wdrożeniem sztuczniej inteligencji Polska zajmuje pierwsze miejsce w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Liczba wypowiedzi na temat botów w polskim Internecie w ciągu minionego roku wzrosła aż o 132 proc., a w rozmowach wzrósł udział kobiet.
Google Workspace – szybki poradnik, dzięki któremu poznasz funkcjonalność platformy
Google Workspace to dostępny w chmurze zestaw aplikacji służących do pracy i komunikacji w firmie. Usługa dostępna jest w czterech planach subskrypcyjnych, które zostały skonstruowane w taki sposób, aby każde przedsiębiorstwo mogło dopasować usługę do swoich konkretnych potrzeb. W pakietach znajdziemy m.in. profesjonalną pocztę dla firm, przestrzeń na dysku w chmurze, aplikacje do komunikacji w zespole oraz programy biurowe.
Kobiety mają dosyć. Pracodawcy powinni się bać
Czy moja praca ma w ogóle sens? – to pytanie zadaje sobie ponad połowa kobiet, wynika z ostatnich badań Gartnera. Jeżeli firmy nie zmienią swojej polityki zatrudnienia, to zamiast łatać braki, mogą spodziewać się fali odejść, którą dziś widać m.in. w Stanach Zjednoczonych.