Marki: Genesys
9 artykułow
Glance Guided CX jest już dostępny w Genesys AppFoundry
Glance, lider w dziedzinie oprogramowania Guided CX (Customer Experience), ogłosił dzisiaj, że jego platforma CX jest teraz dostępna…
Genesys liderem w raporcie Omdia
W prestiżowym raporcie Omdia Universe Customer Engagement Platforms na lata 2023-24, Genesys, dostawca chmurowych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji do orkiestracji doświadczeń, został uznany za lidera. Firma zdobyła uznanie za swoją platformę Genesys Cloud CX, która oferuje zaawansowane możliwości w dziedzinie innowacji, sztucznej inteligencji i zarządzania ścieżką klienta.
Genesys i Salesforce ogłaszają wspólną platformę do obsługi klienta
Genesys, światowy lider w zakresie rozwiązań contact center, oraz Salesforce, czołowy dostawca rozwiązań CRM, łączą siły, prezentując CX…
Genesys dziewiąty raz liderem zestawienia Garnera
Dziewiąty rok z rzędu firma Genesys została uznana za lidera w raporcie Gartnera „Magic Quadrant for Contact Center as a Service 2023”. Genesys znalazł się najwyżej na osi zdolność do realizacji i najdalej po prawej stronie pod względem kompletności wizji.
Tylko 13% firm uważa, że osiągnęło pełną omnikanałowość
Przygotowane przez Genesys doroczne badanie "The State of Customer Experience 2023" wskazują, że tylko 13% firm na rynku uważa, że osiągnęło pełną omnikanałowość, podczas gdy ogromna większość firm nadal zmaga się z tym wyzwaniem.
Unima 2000 wdroży contact center w Allegro.pl
Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne ogłosiła wczoraj, że podpisała umowę z firmą Allegro. Umowa obejmuje wdrożenie i wsparcie dla…
Genesys i Damovo obsłużą Centrum Kontaktu OSE
Spółka Damovo wygrała przetarg ogłoszony przez NASK PIB na świadczenie usług utrzymania Systemu Centrum Kontaktu Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. Damovo jako jedyne złożyło ofertę.
Kompleksowe ujęcie procesu obsługi klienta – integracja systemów contact center z ERP i CRM
Integracja systemów contact center, ERP czy CRM może być różnie zrealizowana w zależności od tego, skąd wywodzi się integrator i firma, w której realizowany jest projekt. To wpływa na filozofię całego procesu i zupełnie odmienny sposób traktowania klienta końcowego, ale także na ostateczną cenę i możliwości dalszego rozwoju narzędzia.
Marcin Grygielski odchodzi z Genesys
Z początkiem roku Marcin Grygielski objął funkcję wiceprezesa do spraw sprzedaży na Europę Wschodnią w firmie Medallia. Będzie on odpowiadał za realizowanie strategii biznesowej oraz rozwijanie współpracy i zarządzanie relacjami z klientami w podległym regionie.