CRM & ERP CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI Personalizacja: wyzwania i przyszłość w erze AI przezKrzysztof M. Łapiński15 maja 2024
RAPORTY VTEX jako jedyny w kwadrancie wyboru klientów w Voice of the Customer for Digital Commerce 2024 przezRedakcja8 lutego 2024
AUTOMATYZACJA BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY Uciekamy z mediów społecznościowych – wnioski z raportu Gartnera przezRedakcja15 grudnia 2023
BADANIA / ZAGRANICA Gartner: Wysokie koszty zakupu oprogramowania, to późniejsze większe narzekanie na decyzję przezRedakcja1 listopada 2023
AUTOMATYZACJA TECHNOLOGIE Konwersacyjna sztuczna inteligencja napędza rynek contact center do 16% wzrostu przezRedakcja3 sierpnia 2023
AUTOMATYZACJA Czatboty są ułomne, bo nie potrafią wszystkiego, czego oczekują klienci przezRedakcja9 lipca 2023
CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI Totalne doświadczenia klienta to mix wszystkich (CX, EX, UX i MX) Experience przezKrzysztof M. Łapiński12 marca 2023