Marki: Gartner
5 artykułow
Gartner: Wysokie koszty zakupu oprogramowania, to późniejsze większe narzekanie na decyzję
Według najnowszego raportu dotyczącego trendów technologicznych Gartner Digital Market na rok 2024, globalny rynek zakupu oprogramowania obecnie charakteryzuje się niepokojącą liczbą przypadków tzw. „żałowania zakupu” oraz „rezygnacji z produktu”. Pomimo że aż 96% kupujących oprogramowanie decyduje się na przygotowanie listy dostawców przed dokonaniem zakupu, 60% z nich doświadczyło niezadowolenia z zakupu w ciągu pierwszych 12–18 miesięcy.
Genesys dziewiąty raz liderem zestawienia Garnera
Dziewiąty rok z rzędu firma Genesys została uznana za lidera w raporcie Gartnera „Magic Quadrant for Contact Center as a Service 2023”. Genesys znalazł się najwyżej na osi zdolność do realizacji i najdalej po prawej stronie pod względem kompletności wizji.
Konwersacyjna sztuczna inteligencja napędza rynek contact center do 16% wzrostu
Gartner przewiduje 16% wzrost konwersacyjnej sztucznej inteligencji dzięki dynamicznie rozwijającemu się rynkowi technologii centrów kontaktowych, pojawieniu się wirtualnych asystentów i modeli as-a-service. Ale czy pracownicy są gotowi do pracy z generatywną sztuczną inteligencją?
Czatboty są ułomne, bo nie potrafią wszystkiego, czego oczekują klienci
Badanie Gartnera pokazuje, że tylko 8% klientów korzystało z chatbota podczas ostatniej interakcji z działem obsługi klienta. Pomimo rosnących inwestycji liderów usług w chatboty, przyjęcie przez klientów pozostaje nadal na niskim poziomie.
Totalne doświadczenia klienta to mix wszystkich (CX, EX, UX i MX) Experience
Total Experience to pojęcie odnoszące się do całkowitego wrażenia lub doświadczenia, jakie klient ma w związku z interakcją z produktem, usługą lub marką. TX łączy więc w holistyczny sposób wszystkie elementy, które mają ostateczny wpływ na całościowe CX klienta. W TX istotne będą więc zarówno elementy customer experience, jak i employee experience.