Marki: ERGO Hestia
3 artykułów
Nowa era zakupu ubezpieczeń: Wirtualna asystentka “Ola” sprzeda Ci polisę przez Messenger!
Rynek ubezpieczeń w Polsce przechodzi rewolucję! Wkrótce klienci będą mogli nabywać ubezpieczenia bezpośrednio poprzez komunikator Messenger dzięki nowemu projektowi insurtechowemu o nazwie "Polisa Online". Kluczowym elementem tej innowacji jest wirtualna asystentka "Ola" - czatbot zaprojektowany do rozmów z klientami i pomocy w doborze najlepszego ubezpieczenia.
Blockchain usprawnia obsługę klientów ERGO Hestii dzięki partnerstwu z BIK i Billonem
Cyfrowa komunikacja w obsłudze klienta ma coraz większe znaczenie. W dobie wzmożonej digitalizacji procesów oraz komunikacji zdalnej, szczególnie…
Na polskim rynku sukcesywnie spada jakość obsługi klientów
Jakość obsługi klientów na polskim rynku sukcesywnie spada, na co wskazują cykliczne badania prowadzone przez Polski Program Jakości Obsługi. Z ostatniej edycji tego badania wynika, że Polacy najgorzej oceniają m.in. wiedzę i kompetencje pracowników, czas obsługi oraz ceny i dostępność asortymentu. Jednak autorzy badania wskazują, że na tegoroczne surowe oceny konsumentów mogły wpłynąć wysoka inflacja i zaburzenia łańcuchów dostaw wywołane wojną.