Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

live chat

rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów. Termin używany potocznie na określenie oprogramowania wykorzystywanego w celu wzbogacenia i uzupełnienia kontaktu telefonicznego w call center, a także występującego jako jedno z mediów wykorzystywanych w contact center. Sama fraza live chat nie znalazła jeszcze dobrego odpowiednika w języku polskim i będąc zapożyczeniem z języka angielskiego, powoli zagnieździła się w slangu informatycznym. Usługa live chat polega na umożliwieniu użytkownikowi prowadzenia czatu z agentem przez stronę internetową. Możliwość czatowania daje użytkownikowi aplikacja komunikatora (obecnie najczęściej stosowane są te wykonane w technologii flash lub AJAX), która nie wymaga procesu instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika, oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku kontaktowego. Agent w rozmowie wykorzystuje aplikację wyposażoną w zestawy narzędzi dających mu wiedzę o rozmówcy, ułatwiających komunikację oraz zaoferowanie możliwie najlepszej pomocy.
Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Marki: Dialogflow

1 artykuł
Czytaj więcej

Jak AI pomaga LPP wejść na wyższy poziom obsługi klienta

Firma LPP S.A. zarządzająca pięcioma markami odzieżowymi, utrzymuje rozległą sieć e-commerce i prowadzi ponad 2000 sklepów stacjonarnych w prawie 40 państwach. Przy dwucyfrowym wzroście wszystkich marek i rynków, LPP w coraz większym stopniu polega na sztucznej inteligencji (AI) i uczeniu maszynowym (ML). Dzięki temu w coraz większym stopniu automatyzuje i modernizuje obsługę klienta.