Marki: Cisco
3 artykułów
Polskie firmy przygotowane na sztuczną inteligencję – tylko 6% w pełni gotowych
W Polsce jedynie 6% organizacji jest w pełni przygotowanych do wdrożenia i wykorzystania sztucznej inteligencji (AI), jak wynika z badania Cisco AI Readiness Index. Wskazuje to na wyraźną potrzebę rozwoju w tym obszarze, zwłaszcza że 47% polskich firm wyraża obawy o przyszłość swojego biznesu, jeżeli nie zaczną inwestować w AI w najbliższym roku.
Cisco zaprezentowało nowe rozwiązania dla centrów obsługi klienta
Cisco, globalny lider w dziedzinie technologii, ogłosił wprowadzenie dwóch nowych pakietów dla centrów obsługi klienta (CCaaS): Webex Customer Experience Basic oraz Webex Customer Experience Essentials.
Cisco AppDynamics Cloud, dostarczy doświadczenia cyfrowe
Podczas tegorocznej edycji Cisco Live firma zaprezentowała AppDynamics Cloud. Nowa platforma umożliwia dostarczanie wyjątkowych doświadczeń cyfrowych poprzez korelowanie danych telemetrycznych na masową skalę z każdego środowiska chmurowego. Wykorzystuje wgląd w chmurę, aby rozwiązywać problemy z wydajnością aplikacji mając na uwadze kontekst biznesowy i na tej podstawie formułuje wnioski i sugeruje podjęcie konkretnych czynności.