Marki: BrandLift
2 artykułów
Dlaczego korzystamy z mediów społecznościowych? Tego byś nie zgadł!
Social media stały się nieodłączną częścią naszego życia. Pozwalają użytkownikom nie tylko tworzyć i podtrzymywać relacje z innymi, ale także są przestrzenią do konsumowania treści czy też wyrażania siebie. Jak wynika z najnowszego badania agencji BrandLift (Raport „Rola mediów społecznościowych w działalności influencerskiej 2019-2023”).
Instagram nadal sprzedaje, ale TikTok depcze mu pięty
43 proc. Polaków kupuje na Instagramie – tak wynika z najnowszego badania agencji BrandLift (Raport BrandLift. Rola mediów społecznościowych w działalności influencerskiej). Ponadto Instagram znajduje się na podium najczęściej użytkowanych mediów społecznościowych w Polsce. Było tak zarówno przed wybuchem pandemii, jak i teraz – w postpandemicznej rzeczywistości. Na przestrzeni trzech lat podwoiła się liczba użytkowników, która regularnie korzysta z poleceń influencerów właśnie na Instagramie.