Marki: BLIK
4 artykułów
Polacy pokochali BLIKa
Użytkownicy aplikacji mobilnych banków coraz chętniej korzystają z BLIKA. Zgodnie z najnowszymi danymi Polskiego Standardu Płatności – w piątek, 8 września br. użytkownicy systemu wykonali za jego pomocą przeszło 7 mln transakcji. To nowy, nieosiągnięty dotąd rekord w dziennej liczbie operacji BLIKIEM, które zostały zrealizowane we wszystkich kanałach – e-commerce, POS, ATM oraz P2P.
Klienci coraz częściej korzystają z czatbota w PKO BP
Ponad 20 mln rozmów klientów PKO BP z voicebotami i ponad milion użytkowników, którzy rozmawiali z Asystentem głosowym w aplikacji mobilnej IKO. PKO Bank Polski, najbardziej mobilny bank w Polsce, rozwija w kontaktach z klientami możliwość korzystania ze sztucznej inteligencji.
Jest zgoda UOKiK na płatności odroczone w BLIK-u
Przed tygodniem (15 lipca br.) Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) pozytywnie ocenił wniosek złożony przez Bank Millennium, Santander Bank Polska, mBank, ING Bank Śląski oraz Mastercard w sprawie rozszerzenia działalności Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu płatności mobilnych BLIK. Organ wyraził zgodę na koncentrację, w ramach której PSP uzupełni swoje portfolio o usługę płatności odroczonych (Buy now, pay later – BNPL).
Sprzedaż przez czatbota? KODA Bots wprowadza nową funkcjonalność
KODA Bots, dostawca systemu operacyjnego do automatyzacji komunikacji, stworzyło wtyczkę BotPay dla sklepów internetowych. Jej zainstalowanie i skonfigurowanie automatycznie stworzy chatbota połączonego ze stroną danego sklepu na Facebooku. Chatbot umożliwi m.in: płatności za zakupy z wykorzystaniem bezpiecznych transakcji BLIK bezpośrednio w Messengerze na facebookowych stronach sklepów.