Marki: Bank Pocztowy
3 artykułów
Ponad 40% z nas spotkało się z oszustwem
42% Polaków deklaruje, że spotkało się kiedyś z próbą przestępstwa finansowego - wynika z badań zleconych przez Bank Pocztowy, w ramach programu społecznego pn. „Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta”. Wśród metod oszustwa, z którymi respondenci lub ich bliscy mieli do czynienia, najbardziej popularna była metoda „na dopłatę do paczki” oraz metoda „na wnuczka”
10% większa konwersja dzięki nowemu systemowi CRM w Banku Pocztowym
Bank Pocztowy zanotował prawie 10-krotny wzrost konwersji od pierwszego kontaktu z Klientem do sprzedaży produktów i usług w pierwszym pełnym miesiącu po wdrożeniu CRM w chmurze obliczeniowej. Nowoczesne technologie pomagają w Banku Pocztowym zwiększyć liczbę nowych klientów oraz sprzedaż nowych produktów.
Od wczoraj mDowód wystarczy w Banku Pocztowym
Od września br. klienci w placówkach Banku Pocztowego nie będą musieli posiadać przy sobie tradycyjnego dowodu osobistego (koniecznego dotychczas np. do założenia…