Marki: Bank Pekao
6 artykułow
Forum Krynica: boty jeszcze długo nie zastąpią pracowników bankowych
Sztuczna inteligencja i chat boty coraz więcej do powiedzenia mają w dziedzinie kontaktu klienta z bankiem, ale długo jeszcze nie zastąpią pracowników, którzy poza informowaniem ludzi pełnią też rolę doradców - ocenili eksperci w debacie o wykorzystywaniu AI w bankowości.
Jakość obsługi klienta w kanałach zdalnych na polskim rynku bankowym
W najnowszym badaniu przeprowadzonym przez serwis MojeBankowanie.pl ujawniono, że obsługa klienta w kanałach zdalnych w bankach w Polsce…
Bank Pekao S.A. wprowadza hiperautomatyzację obsługi klienta biznesowego
Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych narzędzi z zakresu automatyzacji, sztucznej inteligencji oraz zaawansowanej analityki, Bank Pekao S.A. zapewni klientom biznesowym jeszcze sprawniejszą i szybszą obsługę za pośrednictwem systemu PekaoBiznes24.
Bank Pekao z nowym systemem CRM
Projekt Banku Pekao o nazwie Omnibank CRM wzniesie relację z klientem na wyższy poziom, pozwalając na jeszcze lepsze zaspokajanie jego bieżących potrzeb. System CRM w ciągu ułamków sekund będzie reagował na nowe informacje, prezentując spersonalizowane komunikaty w aplikacji PeoPay i serwisie transakcyjnym Pekao24. A to wszystko z wykorzystaniem jednego z najnowocześniejszych narzędzi analitycznych osadzonych w chmurze.
Cyfrowy już nie tylko z nazwy – Bank Pekao ma już 3,2 mln aktywnych klientów bankowości elektronicznej
Już ponad 3,2 mln osób aktywnie korzysta z bankowości elektronicznej w Banku Pekao. W ciągu ostatnich pięciu lat baza aktywnych klientów wzrosła ponad półtorakrotnie. Bank oferuje swoim klientom wygodny dostęp do oferowanych produktów zarówno przez tradycyjną przeglądarkę internetową, jak również cieszącą się dużym uznaniem aplikację mobilną PeoPay. W ciągu ostatnich lat całkowicie odwróciła się struktura logowań. Z telefonu korzysta aż 8 na 10 użytkowników, podczas gdy logowanie „tradycyjne” z poziomu komputera dotyczy tylko 20 proc. klientów.
Click2Call w Banku Pekao
Bank Pekao wprowadza nową funkcję Click2Call umożliwiającą klientom korzystającym z aplikacji PeoPay szybkie i wygodnie połączenie z konsultantem infolinii banku. Wszystko za pomocą jednego przycisku, bez konieczności wprowadzania numeru klienta czy PIN-u do serwisu telefonicznego Pekao24.