Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

360 degree view of the customer

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Marki: Bank Pekao

6 artykułow
Czytaj więcej

Bank Pekao z nowym systemem CRM

Projekt Banku Pekao o nazwie Omnibank CRM wzniesie relację z klientem na wyższy poziom, pozwalając na jeszcze lepsze zaspokajanie jego bieżących potrzeb. System CRM w ciągu ułamków sekund będzie reagował na nowe informacje, prezentując spersonalizowane komunikaty w aplikacji PeoPay i serwisie transakcyjnym Pekao24. A to wszystko z wykorzystaniem jednego z najnowocześniejszych narzędzi analitycznych osadzonych w chmurze.
Czytaj więcej

Cyfrowy już nie tylko z nazwy – Bank Pekao ma już 3,2 mln aktywnych klientów bankowości elektronicznej

Już ponad 3,2 mln osób aktywnie korzysta z bankowości elektronicznej w Banku Pekao. W ciągu ostatnich pięciu lat baza aktywnych klientów wzrosła ponad półtorakrotnie. Bank oferuje swoim klientom wygodny dostęp do oferowanych produktów zarówno przez tradycyjną przeglądarkę internetową, jak również cieszącą się dużym uznaniem aplikację mobilną PeoPay. W ciągu ostatnich lat całkowicie odwróciła się struktura logowań. Z telefonu korzysta aż 8 na 10 użytkowników, podczas gdy logowanie „tradycyjne” z poziomu komputera dotyczy tylko 20 proc. klientów.
Czytaj więcej

Click2Call w Banku Pekao

Bank Pekao wprowadza nową funkcję Click2Call umożliwiającą klientom korzystającym z aplikacji PeoPay szybkie i wygodnie połączenie z konsultantem infolinii banku. Wszystko za pomocą jednego przycisku, bez konieczności wprowadzania numeru klienta czy PIN-u do serwisu telefonicznego Pekao24.