Marki: Bank Millennium
5 artykułow
Jakość obsługi klienta w kanałach zdalnych na polskim rynku bankowym
W najnowszym badaniu przeprowadzonym przez serwis MojeBankowanie.pl ujawniono, że obsługa klienta w kanałach zdalnych w bankach w Polsce…
Polacy pokochali BLIKa
Użytkownicy aplikacji mobilnych banków coraz chętniej korzystają z BLIKA. Zgodnie z najnowszymi danymi Polskiego Standardu Płatności – w piątek, 8 września br. użytkownicy systemu wykonali za jego pomocą przeszło 7 mln transakcji. To nowy, nieosiągnięty dotąd rekord w dziennej liczbie operacji BLIKIEM, które zostały zrealizowane we wszystkich kanałach – e-commerce, POS, ATM oraz P2P.
Złoty Bankier za jakość obsługi klienta trafił do Banku Millennium
– Bardzo się cieszę. Otrzymaliśmy nagrodę ważną dla naszego banku, ponieważ dostajemy ją za najlepszą jakość i obsługę klienta. To efekt pracy i współpracy wszystkich – pracowników oddziałów, call center, bankowości elektronicznej…
Na polskim rynku sukcesywnie spada jakość obsługi klientów
Jakość obsługi klientów na polskim rynku sukcesywnie spada, na co wskazują cykliczne badania prowadzone przez Polski Program Jakości Obsługi. Z ostatniej edycji tego badania wynika, że Polacy najgorzej oceniają m.in. wiedzę i kompetencje pracowników, czas obsługi oraz ceny i dostępność asortymentu. Jednak autorzy badania wskazują, że na tegoroczne surowe oceny konsumentów mogły wpłynąć wysoka inflacja i zaburzenia łańcuchów dostaw wywołane wojną.
5 banków z zarzutami, 13 pod lupą UOKiK
Z konta bez twojej zgody zniknęły pieniądze, zgłosiłeś to do banku, a ten odmówił zwrotu kwoty nieautoryzowanej transakcji? Zgodnie z prawem na banku spoczywa odpowiedzialność dochowania szczególnej staranności w zakresie przechowywania i ochrony środków pieniężnych.