Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

live chat

rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów. Termin używany potocznie na określenie oprogramowania wykorzystywanego w celu wzbogacenia i uzupełnienia kontaktu telefonicznego w call center, a także występującego jako jedno z mediów wykorzystywanych w contact center. Sama fraza live chat nie znalazła jeszcze dobrego odpowiednika w języku polskim i będąc zapożyczeniem z języka angielskiego, powoli zagnieździła się w slangu informatycznym. Usługa live chat polega na umożliwieniu użytkownikowi prowadzenia czatu z agentem przez stronę internetową. Możliwość czatowania daje użytkownikowi aplikacja komunikatora (obecnie najczęściej stosowane są te wykonane w technologii flash lub AJAX), która nie wymaga procesu instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika, oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku kontaktowego. Agent w rozmowie wykorzystuje aplikację wyposażoną w zestawy narzędzi dających mu wiedzę o rozmówcy, ułatwiających komunikację oraz zaoferowanie możliwie najlepszej pomocy.
Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Marki: AWS

2 artykułów
Czytaj więcej

Amazon z europejską chmurą

AWS European Sovereign Cloud będzie nową, niezależną chmurą obliczeniową dla klientów europejskich, która da użytkownikom z branż regulowanych i z sektora publicznego szerszy wybór i elastyczność, aby sprostać zmieniającym się wymaganiom w zakresie przechowywania i odporności danych w Unii Europejskiej (UE). Jedynie pracownicy AWS mający miejsce zamieszkania w UE i przebywający na jej terytorium będą zajmowali się kwestiami operacyjnymi i wsparciem dla AWS European Sovereign Cloud.
Czytaj więcej

Nawet wielcy są dojeni, gdy nie zadbają o bezpieczeństwo

Nastolatkowie stoją za atakami hakerskimi na największe firmy technologiczne np. producentów popularnych gier. Walka trwa nie tylko o dane internautów, ale też o wykradanie pomysłów i projektów, nad którymi pracują firmy. Jedynym rozwiązaniem jest współpraca między np. dostawcami rozwiązań chmurowych, a tymi którzy produkują programy zabezpieczające. Tylko wytężenie działań może bowiem zatrzymać coraz bardziej wyrafinowane ataki.