Marki: Avaya
7 artykułow
Wpływ pandemii na organizację i efektywność obsługi klientów w Polsce – raport z badania
Avaya opublikowała wyniki badania Obsługa Klienta a Doświadczenie Obsługi dotyczącego m.in. wpływu pandemii COVID-19 na organizację i efektywność obsługi klientów w przedsiębiorstwach i firmach działających w Polsce.
Medallia awansuje dwie Polki w strukturach organizacji
Polki umacniają swoje pozycje na stanowiskach kierowniczych w firmie Medallia – Agnieszka May-Sadowska została mianowana na stanowisko Senior Vice President i będzie zarządzała całym regionem Europy, natomiast na stanowisko Vice President International Marketing awansowała Marta Kin.
Avaya z niewielkim spadkiem sprzedaży, ale wzrostem przychodów odnawialnych
Spółka Avaya Holdings Corp. opublikowała swoje kwartalne wyniki finansowe. Firma odnotowała 2 proc. spadek sprzedaży w porównaniu z…
Avaya i Alcatel-Lucent łączą siły w migracji do chmury
Avaya oraz Alcate-Lucent Enterprise (ALE) ogłosiły właśnie swoje strategiczne partnerstwo, które przewiduje udostępnienie rozwiązań Avaya OneCloud CCaaS (Contact Center as a Service) globalnym klientom ALE, a rozwiązań sieciowych ALE klientom Avaya na całym świecie.
Firmy odnoszące największe sukcesy koncentrują się na kompleksowym doświadczeniu
Firmy odnoszące największe sukcesy dostrzegają, iż koncentracja na kliencie obejmuje szereg wzajemnych powiązań pomiędzy klientami, pracownikami, użytkownikami i warstwą multiexperience. Avaya opublikowała właśnie wyniki badania rynku przeprowadzonego przez IDG Communications, które dowodzą tej tezie.
Customer Experience – najważniejsze trendy na 2022 r. wg. Avaya
Dynamiczna sytuacja społeczno-gospodarcza, rosnąca liczba innowacyjnych technologii cyfrowych,
a także nowe trendy rynkowe mają wpływ na oczekiwania klientów i ich doświadczenia w całym procesie zakupowym.
Avaya ogłasza wyniki za pierwszy kwartał roku finansowego 2022
Avaya Holdings przedstawiła wyniki finansowe za pierwszy kwartał roku finansowego 2022, zakończony 31 grudnia 2021 r. 137% wzrostu…