Marki: Auchan
2 artykułów
Internauci wzywają do bojkotu firm, które nie wycofały się Rosji
Opinie Internautów o firmach, które pozostały na rosyjskim rynku po wybuchu wojny w Ukrainie, spadają na łeb i na szyję. Brand Health Index sieci Leroy Merlin, czyli stosunek liczby pozytywnych komentarzy do negatywnych, wynosi obecnie 0,37, a nawoływania do bojkotu marki nie ustają. Dzięki decyzji o wycofaniu się z Rosji wizerunek udało się poprawić koncernowi odzieżowemu LPP oraz Decathlonowi.
PKO BP pokazało jak bojkot marek pro-rosyjskich w praktyce działa
Leroy Merlin, Auchan oraz Decathlon w Polsce odczuwają spadek przychodów w związku z utrzymaniem obecności tych brandów na rynku rosyjskim. Bank PKO BP opublikował właśnie wyniki z obrotami tych sieci w oparciu o transakcje wykonywane kartą. Bojkot tych firm przez Polaków – jak zapewniają sami zainteresowani – będzie rósł.