AUTOMATYZACJA TECHNOLOGIE VOICEBOT Konsumenci zaczynają flirtować z botami w contact center przezRedakcja9 maja 2024
OUTSOURCING STRATEGIE I INWESTYCJE Cyfryzacja i outsourcing napędzają rynek Call Center przezRedakcja16 kwietnia 2024
AUTOMATYZACJA OUTSOURCING AI w contact center banków i firm ubezpieczeniowych staje się priorytetową inwestycją przezRedakcja16 lutego 2024
AUTOMATYZACJA OUTSOURCING Kolejne outsourcingowe contact center wdraża generatywną AI przezRedakcja18 stycznia 2024
BADANIA / POLSKA RAPORTY Rośnie zadowolenie Polaków z obsługi klienta, ale ciągle jest sporo do poprawy przezRedakcja7 grudnia 2023
AUTOMATYZACJA OUTSOURCING Obsługa klienta i sztuczna inteligencja: sojusz z przyszłością? przezRedakcja8 listopada 2023
BADANIA / POLSKA PORADNIKI Polacy jak Amerykanie: nie wybaczają markom błędów przezRedakcja30 października 2023
AUTOMATYZACJA OUTSOURCING TECHNOLOGIE Analiza głosu coraz powszechniejsza w contact center przezRedakcja23 sierpnia 2023
OUTSOURCING Francuskie firmy energetyczne przygotowują działy obsługi na zimę przezRedakcja12 sierpnia 2023