Marki: Apple
3 artykułów
Customer Journey Map dla opornych
Każda podróż wymaga od uczestników posiadania jakiegoś planu lub mapy, według której realizują swój cel. Customer Journey Map (CJM) to właśnie taka mapa, która tworzona przez sprzedawców, nie klientów. Dzięki graficznemu wyobrażeniu owej „podróży” umieszczają nań najważniejsze i newralgiczne punkty, aby lepiej obsłużyć klienta. Aby jego podróż przebiegała tak, jak sobie autor mapy zaplanował i przewidział na pokonywanej przez klienta drodze, wszystkie niebezpieczeństwa i radości.
Rośnie pozytywne nastawienie Polaków do sztucznej inteligencji
Polacy coraz bardziej interesują się sztuczną inteligencją, a w wypowiedziach internautów na ten temat widać rosnącą świadomość tematu i wzrost pozytywnego nastawienia do tej technologii. Pod względem liczby ekspertów pracujących nad rozwojem lub wdrożeniem sztuczniej inteligencji Polska zajmuje pierwsze miejsce w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Liczba wypowiedzi na temat botów w polskim Internecie w ciągu minionego roku wzrosła aż o 132 proc., a w rozmowach wzrósł udział kobiet.
Alior Bank wprowadza iPady do obsługi klienta
Alior Bank wkracza na kolejny etap cyfryzacji sieci oddziałów. Tym razem przy użyciu tabletów. Dzięki nim bankierzy będą mogli obsługiwać klientów indywidualnych zarówno w oddziale, jak i poza nim. Urządzenie pozwoli otworzyć rachunek osobisty i oszczędnościowy, zaktualizować dane czy wystąpić o wydanie karty płatniczej. Bank pracuje nad udostępnieniem usługi również dla klientów biznesowych.